Erfaringer med Lavprisvvs.dk

Så kører LDS igen! Lækkert!

Er der nogen der har erfaringer med online-butikken www.lavprisvvs.dk? Det virker meget professionelt og prisen ser fornuftig ud. Jeg skal købe et nyt toilet og har fundet et Ifö Cera til ca. 1800 kr, mod 2600 kr i den butik jeg har været i.

Der er gratis levering, og de lover en kort leveringstid, så alt i alt lyder det jo fornuftigt.

Er der nogen der kan af- eller bekræfte det?

På forhånd tak.

AllanE

Mvh. AllanE
Så kører LDS igen! Lækkert! Er der nogen der har... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har handlet tit med lavprisvvs.dk og jeg har aldrig haft problemer :-) Kan varmt anbefale dem.

Mht. transportskaden, så er de juridiske regler følgende:
Man skal STRAKS besigtige varen og gøre anmærkninger på fragtbrevet såfremt der er en skade. Det er lavprisvvs.dk ikke herre over, så de kan ikke klandres. Det kan dog altid tilrådes, at der gøres påmærksom på det på ordrebekræftelsen eller lignedne steder, da det ikke er normal viden hos hr. og fru Danmark :-)

Jeg er selv i transportbranchen og oplever desværre tit sådanne sager - medmindre transportøren får en decideret indrømmelse fra den pågældende chauffør som har kørt godset, så kan man desværre ikke gøre noget :-( og man hænger selv på den ...

<p>Hilsen<br /> Mugge</p>
I forbindelse med mine problemer med LavprisVVS, kontaktede jeg Forbrugerklagenævnet. De fortalte, at når man handler med private (i modsætning til firmaer) er reglerne for indsigelse anderledes. Her har sælger stadig ansvaret, når køber inden for en dag gør opmærksom på transportskader. Jeg oplever også nu en langt større imødekommenhed fra LavprisVVS, og der er måske en for alle parter fornuftig løsning på vej. I får en kommentar, når sagen er afsluttet.

<p>glensbo</p>
Skrevet af znapster den 14-10-2008 03:40
jeg har også gode erfaringer med lavprisvvs...

Men jeg vil derimod kraftigt advare mod spotvvs hvis du skulle overveje at handle der... Aldrig har jeg oplevet så inkompetent et personale som der...

Hej znapster

Det er ikke rimeligt at advare mod et firma uden at konkretisere hvad der var galt.

Skal din kritik have nogen mening, skal den underbygges af hvad du er så utilfreds med at du ligefrem vil advare os andre.

Mvh. JørgenE

Men jeg vil derimod kraftigt advare mod spotvvs hvis du skulle overveje at handle der... Aldrig har jeg oplevet så inkompetent et personale som der...

Jeg kan tilgengæld sige at jeg kun har gode erfaringer med spotvvs.

Har aldrig handlet ved lavprisvvs, men mine forældre har flere gange brugt den vvs'er der har startet firmaet uden problemer

Christian

Skrevet af JørgenE den 15-10-2008 12:55

Hej znapster

Det er ikke rimeligt at advare mod et firma uden at konkretisere hvad der var galt.

Skal din kritik have nogen mening, skal den underbygges af hvad du er så utilfreds med at du ligefrem vil advare os andre.
Ja jeg har ventet spændt på hvad Znapster kunne berette af afskyeligher med sine oplevelser med mig men vi har intet hørt fra Znapster!!

Sagen er den at der ikke er nogen saftige skrækhistorier, kun hans normale hetz

Den eneste kontakt jeg har haft med Znapster er at han har send mig adskillige spammails.

Hvis han virkelig havde været kunde havde han vidst at jeg ikke har noget personale, jeg driver min virksomhed som en hobby virksomhed, ved siden af mit fuldtidsjob som servicetekniker, samt at jeg ikke har nogle sure kunder, da jeg står på hænder for at yde en super hurtig levering og en god service

Venlig hilsen

Klaus

Ved dette er en dialog af ældre dato, men nu har jeg faktisk fornyligt handlet hos BilligVVS, og tænkte derfor at min oplevelse også kunne være relevant at dele.

Håndvasken skal skiftes på vores ene badeværelse, og jeg står for projektet. Var derfor på udkig efter en kvalitetshåndvask til en god pris. Faldt over en lækker badeværelses håndvask af mærket Gustavsberg på BilligVVS, og kiggede da videre hos andre forhandlere, og kunne ikke finde en bedre pris.

Leveringen skete lynhurtigt, og ser frem til at fikse badeværelsesvasken i storbededagferien.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis