Kap / geringssav fra Dewalt

Hej Til alle
Nu er jeg ved at være træt af skæve smig, min gamle og billige sav er efterhånden så slidt at den skal udskiftes, og nu skal det værer !!, jeg vil have en sav der både er robust og nøjagtigt, her har jeg fundet en sav fra Dewalt, og vil gerne hører om der er nogen der har erfaring med deres geringssav, jeg vil gerne vide om jeres opfattelse er at de saver nøjagtigt nok

Michael

Michael

Hej Til alle Nu er jeg ved at være træt af skæve... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Asp den 18-01-2009 07:00
Vil det sige at en 65 MM fodliste ikke kan skæres i smig, medmindre man ligger den ned?


Nej, den skal ligge ned. Jeg har dog aldrig set det som et problem...

Mvh.
Kim

bare lige lidt info. Dewalt dw707 er udgået produktion og den nye udgave hedder i stedet dw777. Der er flere forbedringer, bl.a. mere kobber i motoren og kraftigere plastic, som bl.a. hindrer den klassiske situation med knækket håndtag.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Festool´s kapsav kan skære dem på højkant.
Kan tage den høje almue på højkant.

Udtræk , smig indstilling , vinkel osv.. er i en klasse for sig selv.

Men festool er også dyrt kram, men ingen gør det bedre.
Nu det jo for sent.. og du har fået dig en utrolig lækker sav.. men til andre vil jeg anbefale et kik på bosch´s nye kap og geringsav, den kan ta fodlister på højkant.. jeg har skåret op til 9 cm på højkant.

Dewalt er desværre ved at falde lidt af på den, de har sendt lidt for meget lort ud, når det gælder akku...!
der er makita tilgængæld lækkert..!

men igen stigsave og slagbormakine, så det bosch..! så tror ikke man skal holde sig til et mærke, selv om det ser godt ud at det ens, når man har det hele ude.


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Annonce

Er det proff værktøj i er ude efter så skal det købes på ADM: Reklamer ikke tilladt i indlæg. Du bedes stoppe med det nu!


Besøg min egen favorit cykelhandler.

CYKELSPORTNORD

ALL4BIKE

Lady4you. Det er ikke på nogen måde velset at lave reklame for sig selv!!
Desuden har vi forskellig opfattelse af 'gør det selv'-venlig priser.
Tog lige et tjek på den omtalte sav DW777 - hos jer koster den 3582,50 - og hos jeres konkurrent Carl********* koster den samme sav 2998,75

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis