barnets sandkasse - kattens toilet!

Hej

Er der nogen der har et godt råd. Hvad gør man når kattens yndlings toilet er datterens sandkasse. Råde søges, på forhånd tak

mvh Anders
Hej Er der nogen der har et godt råd. Hvad gør... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Aiiii - den har jeg haft i vinduet engang og der kom ingen kat der - måske fordi jeg ingen kat havde på det tidspunkt :lol: :lol:
Iøvrigt en meget nem plante og billig i indkøb, hvis man ellers kan finde den.
hilsen
sniffer

Sniffer  
Citat fra Sørensen

Til Zephirine:

Det lyder jo fantastisk! Er du sikker på, det ikke er en spøg?

Hvis nogen har erfaringer med Kattens Skræk, så er vi vist en del, der gerne hører om det.

Torben

Jeg lægger altså ikke hovedet på blokken, Torben :lol:

Men Thompson & Morgan plejer at være et seriøst foretagende: http://plants.thompson-morgan.com/uk/en/product/2131/1?SA=1303

Jeg tester gerne, hvis jeg kan finde mig nogle stiklinger..
Nå, efter at have studeret Zephirines link er det måske ikke så fantastisk alligevel. Nye planter hvert år og de skal plantes med en meters mellemrum. Der er altså ikke tale om at man bare planter en busk i haven én gang for alle, som jeg et øjeblik troede.

Torben
Annonce
Disciplineret brug af låg er effektivt smile På trods af mange katte (3 egne + nabostrejfere) har vi endnu ikke haft uheld, men vi er så også omhyggelige med at sætte låg på når vi går ind eller i hvert fald om aftenen, inden vi går i seng...

Citat fra retro04

Men hvorfor skal katte rende fri,og hundene i snor.


Skal hunde i snor :?: Det har de ikke opdaget i vores lokale park, hvor man dels har fremmede hunde rendende om benene (hvilket ikke er rart, når man én gang er blevet bidt og derfor er lidt bange for kræene "i fri dressur"), dels skal passe på ikke at træde i deres efterladenskaber :evil: En venlig forespørgsel, om ikke folk vil være rare at respektere kravet om snor, bliver som regel besvaret med "hvad rager det dig" og enkelte gange trusler om vold.

Måske man bare skulle forbyde dyr - så kunne vi få både vores sandkasser og vores parker for os selv...
Citat fra ThomP



Skal hunde i snor :?:

Måske man bare skulle forbyde dyr - så kunne vi få både vores sandkasser og vores parker for os selv...


-Ja vel skal hunde føres i snor-
Her er jo ovenikøbet lovgivning på området.

Mine hunde er i snor eller hundegård, mine småfugle og papegøjer er i bur. (Så kattene kan trygt bevæge sig frit i haven) :twisted:

Uden at have lyst til at komme ud i en større debat på området.

-Men jeg fatter simpelthen ikke hvorfor man kan anskaffe sig et dyr, som man selv holder af, og så bare uden videre "deler" det med samtlige naboer.-

Mine naboer har katte, men de går i voliere..... biggrin biggrin
-Hatten af for dem-...... Respect....

Mvh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Citat fra retro04

-Ja vel skal hunde føres i snor-
Her er jo ovenikøbet lovgivning på området.


Spørgsmålet var ironisk - jeg ved godt, de skal i snor, men det er jo ikke det indtryk man får, når man færdes på gader og veje!


-Men jeg fatter simpelthen ikke hvorfor man kan anskaffe sig et dyr, som man selv holder af, og så bare uden videre "deler" det med samtlige naboer.-


Næh, men et kældedyr deler man vel altid mere eller mindre med naboerne, i hvert fald, hvis det er et større dyr. Det er i hvert fald de færreste, som ikke bidrager med enten larm, lort, lugt eller alle tre i nabolaget, men hvis ikke man vil forbyde katte, hunde, høns m.fl. i byområder (hvilket jeg godt kunne se det rimelige i - byer er trods alt ikke indrettet til dyrs behov) må den slags gener være prisen for at leve så tæt sammen.

Og så kan vores naboer jo glæde sig over, at 2 af vores katte kun vil skide indendørs (luksusdyr!), mens den tredie har sit yndlingsbed i vores egen have :lol:

Måske en spraydåse pumpet op med luft. https://www.youtube.com/watch?v=wIYB3Dtgn50

Forslag: en lampe med en kat på, over lille pus seng. Når barnet byttes, kommer du i tanker om sandkassen


 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis