Motorcykel uden afgift

Har nu brugt en del tid på at undersøge hvordan man bedst skaffer sig en ny motor som erstatning for den der tog livet af sig den anden dag. (Forresten sørgeligt at se den stå udenfor i en stor pøl olie) ;-( Men men men jeg har fundet flere steder der har maskiner der til at betale, blandet andet et mc-huset har mange på lager. Men nu er det at jeg tænker at jeg møske ligeså godt kan købe mig en hele maskine hjem fra tyskland eller et andet sted.
Det er ikke regler eller svar på afgiftsspørgsmål jeg er ude efter, men bare nogen gode links/ kontakter som andre har positive erfaringer med.

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ikke god til dansk, men hedder det ikke "stærkere"

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra PeterR

Jeg er ikke god til dansk, men hedder det ikke "stærkere"



lol.. det må du ikke spørge mig om.. jeg kan ikke stave og er ordblind..

suzuki GS 550 E årg 82.
Jeg arbejder nu på sagen med at finde en ny maskine, jeg har undersøgt de forskellige links og der skulle vist være basis for at hente sig endnu et lille vinter projekt et sted i tyskland.

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

Annonce
Ellers hvis du ikke har fundet noget, har jeg selv importeret fra Tyskland...ellers kender jeg een der gør det.

www.tt-systemer.dk

Paw
Nu har jeg endelig bestilt "toldsyn", som det hedder i daglig tale og toldsyn og registrering i fagsprog, men det er sku da temmelig indviklet at finde ud af hvor meget man skal betale i afgift. Har prøvet at gå ind på www.fstyr.dk, men kan ikke finde den MC jeg har ( GSX-R 750 W, fra 1995 ).
Checkede afgiften sidste år, ca. kr. 40.000,-, men ved ikke om det holder. Det skulle den så helst gerne.

Er der nogen af jer, der ved bedre end jeg?

Hilsen

Pawha
kan man ikke købe motorcyklen uden afgift og så flytte motoren over..?
Tjooo det kunne man nok godt, hvis man havde noget andet at flytte den over på wink

Pawha
Hej!
Jeg har lige checket på SKAT's hjemmeside - mellem 36.000-43.000.
Men kig selv www.skat.dk under selvbetjening.

mvh
Henrik
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis