Motorcykel uden afgift

Har nu brugt en del tid på at undersøge hvordan man bedst skaffer sig en ny motor som erstatning for den der tog livet af sig den anden dag. (Forresten sørgeligt at se den stå udenfor i en stor pøl olie) ;-( Men men men jeg har fundet flere steder der har maskiner der til at betale, blandet andet et mc-huset har mange på lager. Men nu er det at jeg tænker at jeg møske ligeså godt kan købe mig en hele maskine hjem fra tyskland eller et andet sted.
Det er ikke regler eller svar på afgiftsspørgsmål jeg er ude efter, men bare nogen gode links/ kontakter som andre har positive erfaringer med.

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

Har nu brugt en del tid på at undersøge hvordan... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Halløjsa

Nu skal I bare spørge mig om hvordan man gør. Har brugt hele dagen på dette.

Først var jeg til toldsyn. ( dette gøres bedst i Ishøj, da ham der skal syne den ikke har MC kørekort, endnu , dvs ingen kørsel).

Så var det huhej hjem og ringe til SKAT. LAAAAAANG ventetid, men en sludder for en sladder om afgiften og hvorfor jeg var blevet fejlindformeret - fik vurderingen af vide over tlf sidste år, MEN vi fandt en pris, kr. 39.196,-, som jeg accepterede og fuld fart på ned i banken efter en check og så ud at betale i Taastrup, SKAT.

MEN var det ikke fordi jeg havde glemt forsikringsbeviset, havde jeg fået plader på den idag.

Well - hvor blev de gode gamle dage af, hvor de lå på motorkontoret?????confused

Nuvel, imorgen går det tjept ind og hente den nr. plade og så håbe på godt vejr, til at åbne BAKKEN i.

Cioa fra

Paw
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis