Brugte gulvbrædder

Hej

Er der nogen her som kender nogle netadresser på firmaer som har brugte byggematerialer (især gulvbrædder/planker) de sælger???
Jeg har tidligere været rundt på nettet og kan også huske jeg fandt et par sider på nettet...men kan ikke huske hvor!!! cry cry

Mvh.
Kristian
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kristian..

det ville være nemmere hvis du skrev hvor i landet du bor :!: :!:

Nå - men på Sjælland kan du prøve www.genbyg.dk

Mvh
/Niels
Ret din profil.....

På Køgevej i nordlig retning før ølby mener jeg,

Roskilde, Sct. claras mølle.

KBH. Brd. Jacobsen sydhavnen.

Søg i byggemateraler på dba.dk her står firma links for oven.

Men hvorfor brugt, pga. patinaen, eller er det fordi du mangler opskriften på fernis biggrin ?.

Prisen vinder du intet på.

30 * 180, 169 kr. urlæg, svensk udtryk for 2- sortering, men det er bare knaster der er drønet ud på dem jeg har købt, i med noget plastic træ. Set bla. hos lavpristræ og i råd og dåd. Mærket er moelven. Jeg har brugt en del af dem, men de er lige brede nok til mit gamle bygmester hus.

25 * 158 kan også fås til under 170 kr. pr m2 hvis du kikker der lidt omkring.

Skriv endelig igen hvis du skal have opskriften på det flotteste resultat med lud, hvid olie / sæbespåner. Jeg har prøvet 3 kombinationer med nyt træ, og der er forskel på nyt og gammelt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Streng taget er det vel ikke nødvendigt at skrive, hvor man bor, når det er angivet i ens profil i venstre kolonne? :lol:
Jeg kan se at dette emne er startet for nogle år siden, så derfor tillader jeg mig lige at spørge igen... er der kommet nogle nye der forhandler brugte gulvbrædder i københavn?

Jeg har været forbi genbyg men de havde desværre ikke noget jeg kunne bruge...

Jeg skal bruge 3-4 fyr gulvbrædder på lidt over 4m, men er bange for at jeg må ud i nogle nye og prøve at farve dem gamle.
Hvis du kommer omkring Vendsyssel har jeg nogle gamle gulvbrædder. De er 30mm tykke og så vidt jeg husker 12cm brede (incl fer/not), med gammel slidt lak (ikke pæne!).

 

Tak for tilbuddet men det er desværre for langt væk.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis