Brugte gulvbrædder

Hej

Er der nogen her som kender nogle netadresser på firmaer som har brugte byggematerialer (især gulvbrædder/planker) de sælger???
Jeg har tidligere været rundt på nettet og kan også huske jeg fandt et par sider på nettet...men kan ikke huske hvor!!! cry cry

Mvh.
Kristian
Hej Er der nogen her som kender nogle... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jep, jeg har været på google men der er åbenbart kun genbyg i københavn, så vidt jeg har kunnet finde...

Men jeg har lavet gulvet idag med nye brædder så det er ikke aktuelt mere, ellers tak for hjælpen.

Genbyg udvalg var forresten meget begrænset
Til 123Thomas; det tør jeg ikke love.
Kan du fortælle mig hvordan jeg ser forskel på douglas træ og almindelig fyr træ?

 

Hej Decollage,

Douglas gran er lidt mere rødlig og an anelse mørkere, hvor fyr er ret lyst ift. Desuden er årene meget tættere (i hver fald i mine brædder..), hvilket gør douglas gran væsentlig hårdere og lidt tungere..

Hvis du tror der er bare en lille chance for at det er douglas, vil jeg da gerne køre turen fra Aalborg, for at se brædderne..

Mvh,
Thomas


<p>Mvh,</p> <p>Thomas</p>
Hej Alle der holder øje med denne tråd !

Det er jo fantastisk at der stadig er liv i en debat der er startet for så mange år siden.

Flere af debatørene nævner at Genbygs udvalg at brugte trægulve er begrænset. Det passer ikke helt med virkeligheden. Faktisk er det stort. Det er bare kun en lille del af det der bliver vist på www.genbyg.dk/brugte_traegulve/. Det skyldes at det er helt umuligt at lagerstyre udvalget af renoveringsbrædder da der er et kæmpe flow i lageret. Så den eneste måde at vide på hvad Genbyg har på lager er at ringe eller tage forbi Genbyg på Amager Landevej.


Genbyg - Byggemarked - Brugte Byggematerialer
Vinduer VVS  Trægulve Elartikler Døre
Spar Penge & Skån Samtidig Miljøet !

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis