Hvad hedder mit ukrudt?

jeg har ikke mange blomster i haven som jeg selv har sat, men der er tilgængæld en masse "ukrudt" som egentlig er ganske smukt, men jeg har funderet over hvad de mon hedder ?
begge blanter vokser ude i min"rundkørsel" den første er ca 1-1½ m høj og har lille blomster (ukrudt 2)
den anden vokser bedst hvor der er knastørt og hård stenet jord, jeg har forsøgt at flytte den til bedre leve vilkår men det ka den ikke lide og dør cry men en smuk lille plante (ukrudt1)

men mon der er nogen der kan sætte navn på dem for mig? biggrin

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

jeg har ikke mange blomster i haven som jeg selv... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tja---jo--de går også an...er faktisk rigtige nuttede...
Ønskede mig også pinsegrisser indtil jeg fandt ud af at naboen(en rideskole) brugte gift......så jeg må nøjes med dine gode billeder..
hilsen
sniffer

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Tja---jo--de går også an...er faktisk rigtige nuttede...
Ønskede mig også pinsegrisser indtil jeg fandt ud af at naboen(en rideskole) brugte gift......så jeg må nøjes med dine gode billeder..
hilsen
sniffer


jeg syns de er vældig hygsomme, som de snøfler rundt og gnasker snegle en ½mørk aften biggrin
I.Ø ganske almindelige sorte skovsnegle, som jeg ved Zephirine misunder mig tongue jeg er nemli endnu ikke blevet invaderet af den ibiriske rødhud :lol:

hmm din nabo lægger vel ikke gift så pindgrissebasserne kan komme til den ???

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hejsa..
Naboen bruger Round-up og der er vist noget med at pinsegrisserne bliver pigløse og dermed forsvarsløse. De vil jo få det på mavsen når de tøffer rundt - iøvrigt har de en aktionsradius på flere km.
hilsen
sniffer

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis