Nydning 2005

Iflg. havens takt og tone for juli - efter hvad jeg har læst gennem flere år - så er det nu tid til at nyde i haven :wink:

Rent personligt har jeg en del til gode m.h.t. ukrudt - og så er det også tid til stiklinger og lidt frøformering.

Men nydningen er der da bestemt også levnet god tid til her, hvor sommeren kører derudaf med 200 km./t. og hvor der er meget langt imellem regndråberne.

Så hermed starten på tråden om "Nydning 2005" i ord og billeder rundt om i de ganske LDS haver biggrin

Jeg lægger forsigtigt ud med en stikling, som jeg "lånte" sidste sommer. Den har jeg pint og plaget vinteren igennem i meget lidt vand (ingen jord). Sidst på foråret forbarmede jeg mig over den bette, plantede den og har siden givet den større potte.

Nu er den godt på vej til at blive en god, kraftig hindbærfarvet Pelargonie, som allerede nu lyser op i den alderstyngede gård.
Iflg. havens takt og tone for juli - efter hvad... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra fuzzy

hej Zephirine
gej er sikker på at din "dtub" bliver meget dekorativ, du har fat i det rigtige. Glæder mig til at følge den. Hilsen Fuzzy biggrin

Tak skal du have biggrin

Inspiration er altid velkommen :!:
Citat fra fuzzy

HEJ
er der blandt havemenneskene nogen der kender denne smukke plante ?
Købt på Torvedag i juni, og bare blomstret som vist her, siden. Sælgeren kendte desværre ikke navnet.

Hej fuzzy..
Jamen du får da ret......vortemælk Euphorbia.
Din plante hedder....Euphorbia leucocephala.....på dansk Snefnug..
Se så ved vi alle det.. :lol:

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis