ikea køkken er det ok kvalitet

Hej lds'ere

Jeg skal have lavet et nyt køkken, har tjekket priser, og der er ikea jo meget billige.

men hvad med kvaliteten er den ok, prisen på det samme køkken i henholdsvis designa 30000 og ikea 20000.

Jørgen Andersen
Hej lds'ere Jeg skal have lavet et nyt køkken... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ikea køkken er ikke så dårligt, men hvi du fx vælger blumotion skuffer (easy låg) så er det samme mærke som fx tvis/modulia skuffer. Jeg synes deres standard skuffer og diverse affald sortining og karusseler ikke er ret godt. Men låger og korpus okay. Men jeg vil særligt gå efter en god rådgiving fx ved at få målet bordplade og vask op af dem så sår du ikke selv med problemet. Har mødt mange som ikke fik det målet ordentlig op. Og så stå men nogle trælse problemer.

Hans B køkkenmontør
hej jeg har valgt ikke at købe Ikea køkken da jeg ikke kunne få svar du ganske simple spørgsmål vedr. deres køkkener.
Alt var på plads og vi var lige ved at købe da jeg fik kolde føder og fandt et køkkenmærke fra Litauen som vi kunne få til samme pris som Ikea og det Litauske firma bruger de rigtige Blum skuffer med selv luk(eller hvad det nu hedder) og køkkenet er færdigsamlede ved levering.
De har kun Dansk udstilling mellem Silkeborg og Århus og deres hjemmeside hvor man også kan købe online hedder www.ecoform.dk
Hanne1977 -> Hej Hanne...

Hvad var du i tvivl om ang. IKEA's køkkener?

Det er måske de samme spørgsmål andre har, og jeg kan nok besvare de fleste :-)

hej er du ansat i Ikea køkkenafdelingen

Jeg mener TÆNK testede køkkener for ikke så længe siden (sidste efterår, tror jeg), og da var IKEA og Kvik de bedste køkkener.

Hilsen Henriette

 

Annonce
Hej Hanne..

Jeg er en tidligere ansat fra Ikea's køkken afd. ja...

Okay det var spørgsmål vedr. bordplade samlinger og montering af køkkenet men jeg fik at vide at jeg først kunne få svar på disse spørgsmål efter jeg havde købt og betalt.

det kan jeg godt klare.... send mig en mail ([email protected]) , så svarer jeg gerne... Det eneste jeg ikke ved noget om er de såkaldte "nye" skuffer. Dem er jeg ikke bekendt med. resten kender jeg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis