ikea køkken er det ok kvalitet

Hej lds'ere

Jeg skal have lavet et nyt køkken, har tjekket priser, og der er ikea jo meget billige.

men hvad med kvaliteten er den ok, prisen på det samme køkken i henholdsvis designa 30000 og ikea 20000.

Jørgen Andersen
Hej lds'ere Jeg skal have lavet et nyt køkken... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra fynboen

Jeg vil gerne se billeder af dit nye køkken.


Hej Fynbo....

Jeg har godt nok købt mit nye køkken MEN der går en måned eller lidt mere inden det bliver sat op...

Til den tid skal jeg nok forsøge at få lagt et billede på denne side. Min pc er ikke af de nyeste... Men den står snart for en udskiftning når vi er færdige med byggerodet.

Hejho
Vi har ogsaa installeret et IKEA koekken, og er fuldt ud tilfredse med kvaliteten. En af aarsagerne til at vi valgte IKEA er at her (i Canada) er de fleste andre koekkener lavet i et design der ville goere dronning Victoria glad (hvis hun altsaa nogen sinde kom i et koekken) :roll:
De sidepaneler der kommer med et IKEA koekken var ogsaa fineret med trae, og ikke bare plastlaminat som i de dyrere koekkener.
Der er absolut ingen problemer med skufferne, og vi har en hel del, idet vi brugte skufeelementer paa hele den ene side af en koekkenoe og overskabe paa den anden side. Sammenlagt blev de to elementer bredere end deres standard sidepanel. For at undgaa at skulle samle to sidepaneler, skar vi lidt af dybden paa skuffeelementerne, og nu passer de med bredden paa et sidepanel - det ser bedre ud. :lol:
Med en sav - og lidt mod til at bruge den- :wink: fik vi aendert standard moduler til vores behov. Som fdlg anfoerte saa maa man selv bikse med elementer der ikke er i standardbredde, men det er ikke svaert at formindske bredden paa et modul, saa laenge det er et modul uden doer, og her er en vinreol jo en god loesning :wink: (foroevrigt har IKEA en 15cm bred vinreool/skuffelement.)
En af de ting der er gode ved IKEAs elementer er ophaengningsskinnen til vaegelementer, med den skinne er der ingen problemer med fastgoerelsen og finjustering er let. Sokkelbenene er, som fdlg skrev ogsaa en god ide.
Saa snart vi faar ryddet lidt op i koekkenet efter en fest, vil jeg proeve at faa nogle billeder af koekkenet her paa siden.
:lol:

Karsten
Hej

Her er så nogle billeder af mit IKEA køkken biggrin
Det ser godt ud!

Men nu bliver man jo nysgerrig.
Hvad er det for en sort liste, der sidder under den øverste fliserække?

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Annonce
det er et flot køkken. jeg gætter på at den sorte liste er en flise bordt, har selv en i køkkenet blot lidt bredere
Ja det er en flise bordt, jeg syntes det ser pænt ud at man lige bryder den eller ens flade.

Hilsen JørgenH
Ups.
Så fik man afsløret sin uvidenhed!

Men pænt ser det da ud.

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Er selv lige blevet færdig med at installere et IKEA køkken.
Kvaliteten er efter min personlige mening helt på højde med alle andre almindelige køkkener.Ikea's muligheder for at finpudse detaljerne nemt og simpelt gør at man får et lækkert køkken. Skuffer, hænglser og låger er fine kvali, skabskorpus er kraftigere i konstruktionen en konkurrenter, og de justerbare ben er bare nemme at have med at gøre.
Servicen hos IKEA oplevede jeg som perfekt. Jeg havde tegnet køkkenet med deres Internet værktøj, og dermed havde jeg den fulde indkøbsliste med. Tøffede rundt og kiggede på låger m.m. Bestillingen blev lavet i hvid, men da vi bad om at få prisen for de andre muligheder, så var det hurtigt og bekvemt. Valget blev Sørbo. Bordpladen skulle være i et afvigende mål, og beskeden fra medarbejderen var som følger: "jeg kan levere den, det bliver 4-6 uger fra nu, prisen blive høj, og har I mulighed, så vil jeg give jeg det råd, at I kigger i Byggemarkederne. De har bordplader i fuld længde, kan klare tilskæringerne, og så er de langt billigere" - Se dét er service.
Jeg kan kun anbefale IKEAcool
Citat fra JørgenH

Hej

Her er så nogle billeder af mit IKEA køkken biggrin


Et rigtig lækkert køkken! Utroligt man kan få så meget for så lidt, set i forhold til de lidt dyrere køkken firmaer.

Iøvrigt et lækkert køleskab biggrin

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis