Leje af flyttebil/varevogn?

Hejsa

Vi skal snart flytte i hus, så hvis nogen har gode råd til, hvor man kan leje en billig varevogn/flyttebil, hører vi gerne om det!

Vi bor i Københavnsområdet (Lyngby) og skal flytte fra en lejlighed på 55m2.

Har fået anbefalet www.dyt-dyt.dk - nogen der kender dem?

Mvh
Morten123

cqw
Hejsa Vi skal snart flytte i hus, så hvis nogen... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok en meget gammel tråd det her, men er nødt til lige at komme med mine egne erfaringer. Jeg vil til enhver tid anbefale dyt-dyt. Har lejet en nyere fiat ducato af dem to gange. Bilen var pæn, velholdt og velkørende, prisen var billigere end de mere etablerede konkurrenter. Til gengæld vil jeg aldrig nogensinde anbefale nogen at leje fra lej et lig. Skulle leje en personvogn af dem. Jeg lyver ikke når jeg siger at bremsen gik i bund ved siden af koblingen og man ventede på at bilen skulle stoppe ved opbremsning. Det er utroligt det kan lade sig gøre, men de er åbenbart ligeglade i det foretagende.
Jeg har i øvrigt engang stået hos vestergaard for at hente en bil som aftalt. Den var desværre bare lejet ud. Kæmpebrøler fra deres side, så det sker altså også for de mere etablerede virksomheder, at bilen ikke er der.
Ikke kun i den grad landsdækkende. Et stk. køretøj set på Endelave. Altså osse ødækkende.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis