Leje af flyttebil/varevogn?

Hejsa

Vi skal snart flytte i hus, så hvis nogen har gode råd til, hvor man kan leje en billig varevogn/flyttebil, hører vi gerne om det!

Vi bor i Københavnsområdet (Lyngby) og skal flytte fra en lejlighed på 55m2.

Har fået anbefalet www.dyt-dyt.dk - nogen der kender dem?

Mvh
Morten123

cqw
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Morten

Jeg stod selv i nogenlunde samme situation for et års tid siden. Efter længere tids søgen fandt jeg at Europcar i Herlev havde de bedste priser. Jeg ringede og reserverede en bil; den stod klar som aftalt og betalingen forløb uden problemer. Der er også mulighed for aflevering af bilen udenfor åbningstid (om aftenen, når I er færdige... )
Så vidt jeg umiddelbart husker kostede en varebil på 3.5 ton - (den største bil man kan køre med kat. B kørekort) omkring 1000.- alt incl. pr. dag.

Når det er sagt vil jeg så heller ikke undlade at nævne dyt-dyt.dk. De virker i det hele taget useriøse. Jeg havde en aftale med dem om en bil, men da jeg så ringede og ville hente bilen havde de den ikke alligevel... :evil: Dem vil jeg ikke anbefale!

mvh
TheKrus
Da vi skulle flytte lejede vi en lille lastbil hos Vestergaard http://www.vestergaard.com/ i Hvidovre. De har 3500 kg. "lastbiler" med 20m3 alukasse og lift til 900 kr./dag. Liften er rigtig god at have, så man kan lave "trappe" op i bilen, og den findes som regel ikke på de mindre biler!

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg ville benytte et anerkendt/større firma. Måske lidt dyrere, men til gengæld reelle og bilerne er - om ikke i perfekt stand, så i hvert fald generelt bedre end de billige firmaer. Som gammel klargøringsmand på Østergaard/Europcar ved jeg, at bilerne generelt er i orden - og der er ret godt styr på skrammer og buler.

Og kan man flytte for en rund tusse, så er det billigt.

Hvis du vælger et "baggårdsfirma". så snup et par billeder af vraget, inden I kører - just in case.

Mvh.

Jan R.
Hej Morten

Der er også "Lej et lig" på Østerbro.... det er de dårligste biler med de er ganske billige. Jeg brugte dem for nogle år tilbage og det er 4-500 kr pr døgn

God fornøjelse
Vifu

Bonden
Citat fra Jan R.

Hvis du vælger et "baggårdsfirma". så snup et par billeder af vraget, inden I kører - just in case.

Enig, det er nu mit indtryk, at Vestergaard er seriøse - vi havde i hvert fald ingen problemer hos dem, og bilen var i god stand. Jeg ville aldrig leje hos "lej-et-lig" eller tilsvarende.

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Annonce
I kan trygt leje hos vestergaard, det er et seriøst firma der har lejet biler ud i mange år. har selv brugt dem en del gange
Jeg har benyttet både lejetlig (1 gang) og dyt-dyt (2 gange). Begge steder er det jo typisk ret gamle biler. Hos dyt-dyt oplevede jeg også den ene gang at den bil jeg havde lejet var udlejet 2 gange, men det løste de ved at jeg lejede en fabriksny og ja jeg mener fabriksny fiat punto eller lign til samme pris som den gamle bil ca. 300 kr. for en dag, men det gav da lidt unødig ventetid om morgenen da bilen skulle bruges.

Hvis ikke jeg skal kører så langt så vil jeg da nok anvende et af de billige udlejningsfirmaer, men skal jeg kører flere hundrede km så vil jeg da af sikkerheds- og komforthensyn vælge et af de dyrere steder.

mvh
Troels
Hej!

-Har ikke en dyt, forstand på flyttebiler, men hvad med?-

-kunne ikke lade være-
-undskyld!!!!!!! :oops:

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Hej,

Nu ved jeg godt at det er en meget gammel tråd, men vil lige tilføje mit link da siden er godt indekseret.

Såfremt man har brug for biludlejning i aalborg vil jeg gerne lave lidt reklame for mine priser, som gerne skulle være byens bedste.

http://www.xxxxxx (ændret af administrator)
Det er ikke tilladt af lave erhvervsmæssig reklame på LDS.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis