Hundeallergi.

Hej med Jer alle og Glædelig Jul.

Mit spørgsmål denne her gang, drejer sig om hunde og dyreallergi.

Jeg er opvokset med hunde, og er helt vild med dem. Min kæreste er af typen, der ikke tåler hunde, det vil sige hun bryder ud i eksem. Det er jeg såå ked af, da jeg brænder efter at købe en til ungerne og mig selv :-)

Spørgsmålet lyder: Findes der ikke ét eller andet man kan sprøjte enten hunden elller hende med, sådan at de kan tåle hinanden ? Eller andre gode metoder ?? Jeg har forgæves ledt og ledt, men uden held.

Jeg har også hørt snakken om, at der er en speciel (jeg ved ikke hvilken) puddelhund, som alle kan tåle, også dem med hundeallergi. Men er der noget om det ? Og hvad hedder racen hvis det er ?

Har I andre gode ideer, eller forslag til f.x. en speciel type hund vi kan anskaffe os, gør I mig glad.

Det ville være en stort ønske og en gammel drøm, der gik i opfyldelse, hvis vi kunne få et nyt familiemedlem på 4 ben.

Fortsat God Jul.

christian_s

Nyd livet.......lev i nuet.
Hej med Jer alle og Glædelig Jul. Mit spørgsmål... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor er det bare fint, at du kommer med en tilbagemelding om dine gode erfaringer her - så du havde ret, man skal ikke opgive, men undersøge alle muligheder.

Sniffer  
Nemlig - helt perfekt, med en tilbagemelding, og tak for den. Det er noget alle vi andre kan bruge til noget!

Mvh. JørgenE
Vi har selv en søn med allergi og vi ville aldrig selv anskaffe os en hund. Da allergi kan blive forværret og der kan tilstøde andre slags allergier. Vi har købt nogle landskildpadder istedet for.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis