Hjælp mig !!!! Ophæng til masonitplader (værktøjstavle)

I forbindelse med etablering af værksted har jeg allerede købt to perforerede masonitplader. Jeg havde set et sted, at sådan en plade blev brugt til værktøjstavle med stor succes. Forskellige ophæng sættes i hullerne og vupti, så har man en rigtig god værktøjstavle.

Problemet er nu bare, at jeg ingen steder kan finde disse ophæng. sad Jeg har ledt en del steder og søgt meget på nettet. De er ingen steder at finde. De eneste ophæng som jeg kan finde er til plader med firkantede huller.

Er der nogen der kender disse ophæng og i så fald....hvor i alverden kan de erhverves? Håber virkelig, at der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg ellers har smidt pengene til masonitpladerne "lidt ud af vinduet".

Hilsen Rune
I forbindelse med etablering af værksted har jeg... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej njord,

Du skal lige vaere opmaerksom paa at prisen du ser ikke er pr. stk, men for en pose med det antal som er opgivet.
Prisen er i $, men den du kan have set det i den bilige Canadiske :lol:
En pose med 48 assorterede kroge koster (i $US ved export) $27.5 =156.6DKK = 3.26DKK pr krog
Det der saa goer dem dyre er at der skal laegges 25% moms til den pris cry
Jeg er enig med dig i at det er dyrt, alt hvad Lee Vally har er dyrt -- men dejligt :lol: Hver gang jeg besoeger butikken bliver jeg fattig.
Jeg havde selv en masoniteplade med vaerktojsophaeng med de metalkroge Rune efterlyste i forste omgang, krogene havde jeg fra Panduro Hobby, og da spoergsmaalet forst kom frem gik jeg straks til deres webside for at finde dem der, men de forhandlede dem jo heller ikke mere, saa spoergsmaalet er i virkeligheden hvad man vil betale, hvis man kun har en leverandoer cry
Ioevrigt tror jeg at plastickrogene er bedre end metalkrogene, da de er gjort fast til pladen.
Jeg kan huske at jeg ofte fik hevet mine gamle metalkroge ud naar jeg loeftede et stykke vaerktoej fra dem.
Jeg saa dem forst nu, da jeg lige fik det nye katalog fra Lee Valley, men efter at have soegt paa google fandt jeg fabrikantens webside http://www.talonhooks.com (hvad skulle deres webside elers hedde? )
Maaske skulle du lave en forretning med at importere dem direkte - det er nok billigere end en stoebeform :wink: :wink:

Karsten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også