Bagemaskine

Erfaringer med bagemaskiner ønskes.

Hvilken er et godt køb - og hvilken er ikke?

Hvad bør jeg være opmærksom på?
Erfaringer med bagemaskiner ønskes. Hvilken er... Vis hele indlægget
184 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak skæbne, du har været grundigt omkring, Benny :lol:

Hva' gør jeg nu, når jeg kun har 8 bageprogrammer :lol: Nå pjat, på Elvita er der et program, som hedder DOUGH (DEJ). Det må kunne bruges. Prøves skal det ihvertfald, selvom det lige må vente på, at jeg have købt pektin ind, for den er løbet tør.

Jeg tænkte nok, der var en havemand gemt i dig biggrin

Njord opfordrede i Lav-Have forummet tidligere i efteråret til at få sat hvidløgene. Det ville da være alletiders med dit gode råd om græske hvidløg i den tråd:
http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=6854&highlight=hvidl%F8g

Min HS er resultatet af mine valg af skabeloner på http://www.123hjemmeside.dk og så hvad jeg har lyst og tid til at putte i dem.

Min hortensia fulgte med huset, så jeg aner desværre ikke, hvor den er købt. Og den har bestemt ikke været så blomsterrig tidligere i min tid som i år. Du finder den også i nedenstående tråd, hvor dit fine havebillede også ville føle sig hjemme:
http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=6746v

Selvfølgelig kører vi på sommertid - vi lever jo af sommerturister :lol: :lol: :lol:

Tak for opskriften på marmelade!
Tilståelse: Jeg har købt en bagemaskine i Netto :shock:

Med venlig hilsen
FlemmingB

Hvad har jeg dog gjort :shock: :oops: Det ender jo med at blive en hel kult :lol:
De var udsolgt i den lokale Netto !!!!

299,- var/er da overkommeligt...

Og hvis brødet så ikke er det bedste .... Og maskinen kom i skammekrogen ....

Tjae... så går vi sikkert ikke fallit af det alene.....

Men som sagt den lokale havde udsolgt...... ;-(

MVH Njord
Så røg jeg også med på vognen efter et besøg i den lokale Netto... :lol:

Nu er det så med at tage kampen op med min far om produktion af de bedste brød :wink:

Jeg anbefaler i øvrigt Zephirine som formand for foreningen af bagemaskinejere i Danmark. biggrin

Med venlig hilsen

Claus Holm
Annonce
Så vil jeg straks uddelegere en LDS opgave: Giv opskriften på et brød med smag af jul, for bagemaskiner :wink:
GGGGGG...
Nogen der har en brugt til salg?????
Sniffer

Sniffer  
Det er godt gjort, at sådan en flok "lav-det-selvere" skal have maskiner til at bage brød :lol:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hej Thomas...

Det er jo den eneste måde vi kan få tid til at lave alle de andre LDS opgaver...

Som jeg ofte har skrevet er det jo et spørgsmål om at være realistisk når man planlægger en opgave og enten hyre proffer eller leje maskiner til dele af opgaven.....

En anden vigtig opgave for en ægte LDS'er er jo at følge med her på siden og kommentare de mange andre indlæg i debatten :wink:

MVH Njord
Godt brølt løve :!:

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 134 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis