muldvape,,,,,hjælp

hejsa

har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk...........

mvh tobak
hejsa har fået en af disse dyr i min have og... Vis hele indlægget
39 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra green

En anelse mindre farligt end giftgas: http://www.ecostyle.dk/Default.aspx?Page=Product&ID=59&GroupID=79&PageCount=2

sjov, det direkte link virker ikke

Hvis det er denne du tænker på, så har vi brugt nogle lignende, der kan købes i RådogDåd, Bilkas havecenter m.fl. (det kan godt være det er den samme, der har fået nyt design)

Den har virket FINT - vi havde MANGE huller hvorfor efter vi har sat 4 stk. muldvarpeskræmmere ud på vores 3000kvm grund og vi har ikke haft problemer siden.

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
Hmmm - hvad koster sådan en "muldvarpedildo" ?????

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Hmmm - hvad koster sådan en "muldvarpedildo" ?????

Sniffer dog. Husk det kun er til muldvarpe, selv om den også burde virke til mosegrise, (hvis den virker) et problem jeg ikke har, da mit hus ligger ca. 250 m fra et forhenværende teglværk, og dem havde man jo der hvor materialerne var.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra tobak

hejsa

har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk...........

mvh tobak

jeg har hørt at hvidløgsfede får dem væk, putter dem ned i skudene eller gangene
hejsa

den er fanget for en par år siden da jeg lånte en af de gamle sakse af min nabo,,,og den virkede..fik den kort efter...men sidder og griner lidt over det her da jeg oprettede linken for små 2 år siden, og den køre endnu....men tak for alle de venlige svar

mvh tobak
Annonce
Citat fra tobak

hejsa

den er fanget for en par år siden da jeg lånte en af de gamle sakse af min nabo,,,og den virkede..fik den kort efter...men sidder og griner lidt over det her da jeg oprettede linken for små 2 år siden, og den køre endnu....men tak for alle de venlige svar

mvh tobak

haha.. det havde jeg godt nok ikke bemærket

mvh
Christian - handyman? alt er relativt!
jeg må ud og købe sådan en skræmmer.... de skal væk NU
Citat fra Glyholt

jeg må ud og købe sådan en skræmmer.... de skal væk NU

Så kommer du lige herind og fortæller om de virker og om prisen på.....øhh..dimsen.wink

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Så kommer du lige herind og fortæller om de virker og om prisen på.....øhh..dimsen.wink

dimsen koster 189,- i bilka...

jeg har altid brugt saks til fange mulle med...og sidste år da jeg investerede i denne her dingenot var jeg nu ikke helt sikker på at et biiip hver 15 sekund kunne skræmme mulle væk...men det kan den...

venligst
lars

EMMA GAD-GIDER DU........
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis