muldvape,,,,,hjælp tobak 46 6960 25-08-2004 19:30 hejsa har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk........... mvh tobak hejsa har fået en af disse dyr i min have og... Vis hele indlægget 39 svar « ‹ 2 3 4 Følg tråden Der er 30 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
zz24hours 98 4700 19-05-2006 13:23 Citat fra greenEn anelse mindre farligt end giftgas: http://www.ecostyle.dk/Default.aspx?Page=Product&ID=59&GroupID=79&PageCount=2 sjov, det direkte link virker ikke Hvis det er denne du tænker på, så har vi brugt nogle lignende, der kan købes i RådogDåd, Bilkas havecenter m.fl. (det kan godt være det er den samme, der har fået nyt design) Den har virket FINT - vi havde MANGE huller hvorfor efter vi har sat 4 stk. muldvarpeskræmmere ud på vores 3000kvm grund og vi har ikke haft problemer siden. mvh Christian - handyman? alt er relativt!
olfert-olfert 404 2990 19-05-2006 18:21 Citat fra SnifferHmmm - hvad koster sådan en "muldvarpedildo" ????? Sniffer dog. Husk det kun er til muldvarpe, selv om den også burde virke til mosegrise, (hvis den virker) et problem jeg ikke har, da mit hus ligger ca. 250 m fra et forhenværende teglværk, og dem havde man jo der hvor materialerne var. Mvh. Birger Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-) www.baekhus.dk
maxmillian 6 2500 19-05-2006 18:27 Citat fra tobakhejsa har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk........... mvh tobak jeg har hørt at hvidløgsfede får dem væk, putter dem ned i skudene eller gangene
tobak Trådstarter 46 6960 20-05-2006 07:08 hejsa den er fanget for en par år siden da jeg lånte en af de gamle sakse af min nabo,,,og den virkede..fik den kort efter...men sidder og griner lidt over det her da jeg oprettede linken for små 2 år siden, og den køre endnu....men tak for alle de venlige svar mvh tobak Annonce
zz24hours 98 4700 20-05-2006 13:26 Citat fra tobakhejsa den er fanget for en par år siden da jeg lånte en af de gamle sakse af min nabo,,,og den virkede..fik den kort efter...men sidder og griner lidt over det her da jeg oprettede linken for små 2 år siden, og den køre endnu....men tak for alle de venlige svar mvh tobak haha.. det havde jeg godt nok ikke bemærket mvh Christian - handyman? alt er relativt!
Sniffer 1647 4440 25-05-2006 12:52 Citat fra Glyholtjeg må ud og købe sådan en skræmmer.... de skal væk NU Så kommer du lige herind og fortæller om de virker og om prisen på.....øhh..dimsen. Sniffer
mobbydick 137 8830 25-05-2006 13:49 Citat fra SnifferSå kommer du lige herind og fortæller om de virker og om prisen på.....øhh..dimsen. dimsen koster 189,- i bilka... jeg har altid brugt saks til fange mulle med...og sidste år da jeg investerede i denne her dingenot var jeg nu ikke helt sikker på at et biiip hver 15 sekund kunne skræmme mulle væk...men det kan den... venligst lars EMMA GAD-GIDER DU........