muldvape,,,,,hjælp

hejsa

har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk...........

mvh tobak
hejsa har fået en af disse dyr i min have og... Vis hele indlægget
39 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jensen!!!

Der er arbejde til dem som vil arbejde!!!! men muligvis skal man skifte branche, f.eks er vores tækkemand uddannet revisor.

Udover at vi ingen muldvarpe har, er der heller ingen lyskryds og rundkørsler, ej heller sygehus cry
Men heldige - eller ihvertfald tidlige kartofler og en ganske god broccoli fandt jeg ud af igår :wink: Hvor mange er I egentlig på Samsø (et af de mange steder i DK, jeg endnu ikke har været :oops: )

Vores sygehus er genstand for megen debat for tiden. Vi må se, hvad vi får lov at beholde.
Citat fra bodker

Hvis du ikke er skrap med fælder, kan det være et rent h***** at udrydde de små bæster.

Prøv med en "Saddam Cocktail", men vær forsigtig.

1 del klor + 1 del syre hældes samtidig ned i gangen, hullet dækkes til, og varpen dør.

De to væsker SKAL være i hver sin flaske, og ledes ned i gangsystemet med to slanger, en fra hver flaske.
Du må endelig ikke stå i vindretningen.

Hvad for "klor" og hvad for "syre" og i hvilken koncentration?
Hvad for "klor" og hvad for "syre"? Og i vilken koncentration?
Citat fra trollet

Hvad for "klor" og hvad for "syre"? Og i vilken koncentration?

Her er en op skrift. men du skal være meget forsigtig må du love mig da det udvikler klorgas (Lammer nervesystemet og optages igennem huden ogsåwink
Det er meget små mængder der skal bruges så et par injektions sprøjter vil værer nok.
5 cl, klorin + 2 cl. tredobbelt salmiark spiritus.
Det er nok det smarteste at bruge åndedrætsværn og store gummihandsker, et par lange tynde slanger hvorigennem du kan sprøjte vædskerne ned i gangen, først klorinen og så spiritussen oven på. pas på for det kan godt exploderer.

H. Håndværkeren.

Obs. vær nu rigtig forsigtig !!!!!!!!!!!!!!!!!
Annonce
Hej prøv et gammel hus-råd kom sild ned i hullerne så skulle de flygte
Hvad er " blue dun" som Jensen omtaler.

Mvh Thomas

Muldhvarpe fanges i fælder, sådan er det.

Giftgasser og spegesild sad Det ender med, at her er andre som smutter med i købet.
Njord er på rette spor.
Fang hvarpen i saksen, og nyd silden selv.
Jeg fanger mange af de lodne minearbejdere, i saks.
Saksen sættes som tidligere nævnt i midten af gangsystemet, lige før sidste skud. -Drop plasticspanden- De har en veludviklet lugtesans.
Fyld hullet over saksen med græstørv, visne blade m.v.
Så er her hug.
Hvis alle gjorde sådan, ville her blive indført fangstkvoter.

Held & lykke

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis