muldvape,,,,,hjælp tobak 46 6960 25-08-2004 19:30 hejsa har fået en af disse dyr i min have og kan ikke fange den.....er der nogle der har nogle gode tips til hvordan jeg kan få den væk........... mvh tobak hejsa har fået en af disse dyr i min have og... Vis hele indlægget 39 svar « ‹ 2 3 4 › » Følg tråden Der er 20 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
smeden 211 03-09-2004 20:19 Jensen!!! Der er arbejde til dem som vil arbejde!!!! men muligvis skal man skifte branche, f.eks er vores tækkemand uddannet revisor. Udover at vi ingen muldvarpe har, er der heller ingen lyskryds og rundkørsler, ej heller sygehus
Zephirine 1243 3730 03-09-2004 20:34 Men heldige - eller ihvertfald tidlige kartofler og en ganske god broccoli fandt jeg ud af igår :wink: Hvor mange er I egentlig på Samsø (et af de mange steder i DK, jeg endnu ikke har været :oops: ) Vores sygehus er genstand for megen debat for tiden. Vi må se, hvad vi får lov at beholde.
trollet 2 4140 16-05-2006 16:11 Citat fra bodkerHvis du ikke er skrap med fælder, kan det være et rent h***** at udrydde de små bæster.Prøv med en "Saddam Cocktail", men vær forsigtig.1 del klor + 1 del syre hældes samtidig ned i gangen, hullet dækkes til, og varpen dør.De to væsker SKAL være i hver sin flaske, og ledes ned i gangsystemet med to slanger, en fra hver flaske.Du må endelig ikke stå i vindretningen.Hvad for "klor" og hvad for "syre" og i hvilken koncentration?
Håndværkeren 20251 17-05-2006 19:37 Citat fra trolletHvad for "klor" og hvad for "syre"? Og i vilken koncentration? Her er en op skrift. men du skal være meget forsigtig må du love mig da det udvikler klorgas (Lammer nervesystemet og optages igennem huden ogsåDet er meget små mængder der skal bruges så et par injektions sprøjter vil værer nok.5 cl, klorin + 2 cl. tredobbelt salmiark spiritus.Det er nok det smarteste at bruge åndedrætsværn og store gummihandsker, et par lange tynde slanger hvorigennem du kan sprøjte vædskerne ned i gangen, først klorinen og så spiritussen oven på. pas på for det kan godt exploderer. H. Håndværkeren. Obs. vær nu rigtig forsigtig !!!!!!!!!!!!!!!!! Annonce
nordstjernen 1 9900 17-05-2006 20:01 Hej prøv et gammel hus-råd kom sild ned i hullerne så skulle de flygte
green 826 3200 18-05-2006 11:09 En anelse mindre farligt end giftgas: http://www.ecostyle.dk/Default.aspx?Page=Product&ID=59&GroupID=79&PageCount=2 Green
Glyholt 26 18-05-2006 22:25 nogen der har erfaring med den skræmme dims fra http://www.ecostyle.dkog hvad den koster Henrik
retro04 533 8900 19-05-2006 08:00 Muldhvarpe fanges i fælder, sådan er det. Giftgasser og spegesild Det ender med, at her er andre som smutter med i købet.Njord er på rette spor.Fang hvarpen i saksen, og nyd silden selv.Jeg fanger mange af de lodne minearbejdere, i saks.Saksen sættes som tidligere nævnt i midten af gangsystemet, lige før sidste skud. -Drop plasticspanden- De har en veludviklet lugtesans.Fyld hullet over saksen med græstørv, visne blade m.v.Så er her hug.Hvis alle gjorde sådan, ville her blive indført fangstkvoter. Held & lykke -....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-