At bygge hus hvad er billigst

Har nogle spm. om at bygge hus.

Idet jeg vil vide hvad der er billigst at lave hvis man kigger på X antal m2, om det er billigst i 1. plan eller 2 plan hvis man evt siger huset skal være 140 m2 om det så er billigst at lave i 2 plan eller kun i 1. plan.

samt hvis man laver et, et plan på 70 m2 med køkken/stue/1 værelse/bad til at starte med og så en 1. sal hvor det er et rum på 70 m2 hvor der kun er sat isulering op og ikke andet så man kan lave el installeringer og sætte væge/gipsvæge op senere så man derved har et halv hus som er beboelse adgang og en 1. sal som man kan lave på stille og roligt om det ikke er billigere end at få lavet begge plan på én gang.
Har nogle spm. om at bygge hus. Idet jeg vil... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Byg selv huse på 02 aug 2012 11:11


Er du forresten kommet videre?

Må da håbe han er kommet videre siden han lavede indlægget for 8 år siden.

Eller at der i det mindste er en anden venlig sjæl der har besvaret hans spørgsmål, således at han ikke har ventet forgæves i så lang tid, på at finde ud af hvordan han skal vurdere hvilken type hus der passer bedst til hans økonimi

Men venlig hilsen

Thomas Rabech, Tømrermester i Hvalsø

Ha ha, ja, det er rigtigt Thomas. Jeg er selv lidt på udkig efter leverandør til nybyg. Er der nogle der har erfaringer med den her slags typehuse?

Jeg har været i HUSET i Middelfart og kigge, og mulighederne er jo mange. Lige nu bor vi i fint byhus, men da der er et barn mere på vej, så får vi på sigt brug for mere plads.

Men det er en omkostelig affære, og man vil jo gerne have et hus med sjæl. Det synes jeg ofte ikke, de nybyggede huse har. 


Ti tommelfingre, men gode ideer. 

Husk lige at tjekke alderen på de tråde du kommenterer. Denne er f.eks. 14 år, så det er ikek sikkert at der er den store interesse længere.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis