Det var sørme et fint tilbud. Tak skal du have Sniffer. Desværre må jeg vist vente et år med at fløjte

Udover sommerferien er vi kun i farmors sommerhus ved særlige lejligheder, som der vist ikke er udsigt til med det første.
Er der noget jeg ikke har haft held med, så er det min clematis. Jeg købte en remonterende blå for et par år siden. Den kommer fint, men vinden knækker den som regel på et tidspunkt (går jeg udfra). Jeg plantede den på nordsiden af en 1 m. høj stub iklædt grønt havehegn i forhaven, så nu må den altså flyttes (til efteråret).
Har du nogle gode tommelfingerregler vedr. held med clematis?
I grunden havde jeg en drøm om, at der skulle gro clematis opad de høje gamle kirsebær i baghaven. Men jeg er aldrig nået videre end til billedet i hovedet - og gør det ihvertfald heller ikke, før jeg får fod på den ene, jeg har. Men drømmen vågnede lige, da læste om din hvide skovranke...
Jeg må have fat i sammensurriet :oops: af ribs en af de næste dage og se, om der allerede er nogle nye buske. Hvilket minder mig om, at jeg må se at få sat stiklinger af min rose og uægte jasmin i drivhuset.
Man keder sig vist aldrig rigtig med en have, vel :wink: