Arbejde på boreplatform

Hej med Jer.

Hvordan mon man finder job på en boreplatform ?

Jeg er uddannet elektriker, og kunne godt tænke mig at prøve arbejdet på en boreplatform, evt. i Nordsøen.

Har hørt rygter om, at de skulle have en ordning, hvor man arbejder i 2-3 uger, hvorefter man holder fri derhjemme i tilsvarende. Alligevel skulle lønnen være rimelig...?

Er der nogen, der kender noget til det..............andet end rygter ?

Hvem kan man kontakte, osv.. ?


Mvh.

Christian

Nyd livet.......lev i nuet.
Hej med Jer. Hvordan mon man finder job på en... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hmmmmm....den er godt nok lidt gammel denne tråd, men jeg kunne nu også godt tænke mig at få nogle vavne på de firmaer. Overvejer at få mig et offshore job (er arbejdsløs murersvend), men jeg har ingen erfaring.

Mvh Apo
Samme her, jeg ville gerne undersøge mine muligheder også. Jeg er i gang med et grundforløb til mekaniker, men eftersom situationen omkring lærerpladser ikke ser så god ud, så prøver jeg at søge nye veje. Man kan ikke bare komme ind fra gaden på en sådan boreplatform, kan man? Uden at skulle igennem alle mulige længere uddannelser først vel og mærke.


 

En lidt gammel tråd men hvad.

Lige PT er det ikke det nemmeste at få arbejde på nordsøen, der skal som alle andre steder spares. Det kræver som minnimum en uddannelse som elektriker, smed eller de relevante kurser som rigger/stillads arbejder. der ud over skal du have et Offshore kursus.
Er der mere du vil vide er du velkemmen til at give mig en PM, måske jeg kan give nogle gode råd.
hey alle. jeg kunne osse godt tænke mig at arbejde på en boreplatform. har ikke nogen uddannelse. så ville høre om der nogen der vist hvordan man kommer der ind og arbjde. evt nogen nummer eller adresse.

hey

Er der nogen der kan forklarer mig lidt om det onshore eller hva det hedder? og hvordan kan man få arbejde som det? Min kæreste mangler nemlig et arbejde og er udd. smed.

http://www.worldcareers.dk/Karriere/Offshore/Offshore_smed.aspx brug den hjemmeside

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Hej Michael jeg er udannet kok og kunne vildt godt tænke mig at arbejde offshore hvordan kom du igang?? ps jeg har li taget kursus ved SAT-tranning
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis