Anbefaling af køkkenbutik

Vi skulle som mange andre med huse fra 70'erne have nyt køkken, og valget faldt på Alno (Tysk) men primært på Køkkenbutikken i Roskilde, som var meget profesionelle og lavede den bedste plan over vores ny køkken modsat de andre vi prøvede.

Der var 4% kontantrabat ved at betale ved underskrift (og jeg har det lidt dårligt med at gøre det, hvis firmaet skulle stoppe), men penge er penge, og jeg var nok lidt nervøs for at når pengene var betalt, at de så var ligeglade med os, men nej.

Vi er blevet fulgt helt til dørs. Upfordret opringning for at høre hvordan det gik, og om vi var tilfredse, og bortset fra et skab til køleskabet som skulle være 64 cm. kun var 60 og derfor udelukkede det i første omgang (men hvor man fra Danmark havde bestilt det rigtigte), er alt gået perfekt.

Det er en fornøjelse, selvom de jo nok ved, at når folk er >50 år, så ser de ikke dem igen, men min nieche har da efterfølgende købt hos dem, og er ligeså begejstret.

De opfordrer til et møde med håndværkerne, og de! kommer for at give gode råd, selvom handlen var slut og betalt.

Det er prisværdigt, og meget fremtidsorienteret markedsføring og moral.

Så tak til Køkkenbutikken i Roskilde - excellent arbejde, også lige når vi manglede en tegning med nogle specielle mål - den kom så pr. mail samme dag, og har dog kostet noget tid at producere.

Profesionelt af højeste karat!

Og så lige et par billeder eller 3 - inden væggen og indmad ryger (ikke mig :? men ældste søn), efter og med vores ny gulv, men vi mangler lige væggene nu.

Mvh. JørgenE
Vi skulle som mange andre med huse fra 70'erne... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Min kone ville bare have mig med i køkkenbutikken her på Holbækvej.

Jeg var ved at lave badeværlelse, og var således ikke ligefrem iført smoking.

Vi trådte ind i butikken, og jeg føler virkelig jeg blev målt på udseende, og servicen var så også derefter.
Så videre til Invita hvor vi lagde vores penge til korpus/låger, de kunne levere alt som vi ville have det fordi de havde 3-4 forskellige maskin snedkere tilknyttet som leverandører.

Køkkenbutikken har flotte exclusive varer, men man betaler skam også for det.
Konen forelskede sig i nogle greb i tin med en lille porcelænsblomst på. Disse blev købt i Køkkenbutikken (270 kr. pr greb, så er de vist betalt), men et helt køkken kunne jeg aldrig drømme om at købe der, men Alno er helt sikkert flot.

Der ligger alt for meget service på prisen, som jeg som gds'er ikke har brug for.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej

Koekkenbutikken er bestemt ikke lige god alle steder - Vi har købt køkken i koekkenbutikken i København og selvom de leverer flotte køkkener, så er servicen dér nærmest lig nul. Det første der mødte os var en sælger der stank af sprut og dernæst blev vi henvist til en anden sælger som var utrolig arrogant, så snart han indså at vi ikke var den slags der kunne betale 300000+ for et køkken. Jeg skal ikke kunne sige hvordan køkkenbutikken er i andre dele af landet, men den i centrum af københavn skal man holde sig fra.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis