Anbefaling af køkkenbutik

Vi skulle som mange andre med huse fra 70'erne have nyt køkken, og valget faldt på Alno (Tysk) men primært på Køkkenbutikken i Roskilde, som var meget profesionelle og lavede den bedste plan over vores ny køkken modsat de andre vi prøvede.

Der var 4% kontantrabat ved at betale ved underskrift (og jeg har det lidt dårligt med at gøre det, hvis firmaet skulle stoppe), men penge er penge, og jeg var nok lidt nervøs for at når pengene var betalt, at de så var ligeglade med os, men nej.

Vi er blevet fulgt helt til dørs. Upfordret opringning for at høre hvordan det gik, og om vi var tilfredse, og bortset fra et skab til køleskabet som skulle være 64 cm. kun var 60 og derfor udelukkede det i første omgang (men hvor man fra Danmark havde bestilt det rigtigte), er alt gået perfekt.

Det er en fornøjelse, selvom de jo nok ved, at når folk er >50 år, så ser de ikke dem igen, men min nieche har da efterfølgende købt hos dem, og er ligeså begejstret.

De opfordrer til et møde med håndværkerne, og de! kommer for at give gode råd, selvom handlen var slut og betalt.

Det er prisværdigt, og meget fremtidsorienteret markedsføring og moral.

Så tak til Køkkenbutikken i Roskilde - excellent arbejde, også lige når vi manglede en tegning med nogle specielle mål - den kom så pr. mail samme dag, og har dog kostet noget tid at producere.

Profesionelt af højeste karat!

Og så lige et par billeder eller 3 - inden væggen og indmad ryger (ikke mig :? men ældste søn), efter og med vores ny gulv, men vi mangler lige væggene nu.

Mvh. JørgenE
Vi skulle som mange andre med huse fra 70'erne... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der findes også noget der kaldes "foliefiner" og er en tund folie der er trykt i træfarve og måske også præget med træstruktur... men det er det rene plast...

MVH Njord
Ifht. rabatter, så er jeg på linie med Njord.

Vibeke - du skal ikke være genert - der skal forhandles. Og det skrives af en Københavner, der aldrig pruttede før han blev ejer af et gammelt hus. Efterfølgende har jeg vel sparet 50 tkr., ved materiale køb for omkring 150 tkr. En god taktk er - aldrig køb ved første besøg - og kom gerne igen flere gange. Til sidst skal handlen lukkes, og du kan næsten få det som du vil.

Ifht. køkkener er jeg også selv i gang. Mine erfaringer siger mig, at du ikke skal lægge alle æg i samme kurv. Køkkenfirmaerne er ekstremt dyre ifht. bordplader, greb, vaske, hvidevare etc. Det eneste problem er underlimning af vasken - kan man få andre end køkkenfirmaerne til det ? Hvis ja, hvem ?

nå, ja - Forza Danmark.

Thomas
Ifht. rabatter, så er jeg på linie med Njord.

Vibeke - du skal ikke være genert - der skal forhandles. Og det skrives af en Københavner, der aldrig pruttede før han blev ejer af et gammelt hus. Efterfølgende har jeg vel sparet 50 tkr., ved materiale køb for omkring 150 tkr. En god taktk er - aldrig køb ved første besøg - og kom gerne igen flere gange. Til sidst skal handlen lukkes, og du kan næsten få det som du vil.

Ifht. køkkener er jeg også selv i gang. Mine erfaringer siger mig, at du ikke skal lægge alle æg i samme kurv. Køkkenfirmaerne er ekstremt dyre ifht. bordplader, greb, vaske, hvidevare etc. Det eneste problem er underlimning af vasken - kan man få andre end køkkenfirmaerne til det ? Hvis ja, hvem ?

nå, ja - Forza Danmark.

Thomas
Vi er vist lidt på samme linie.

Efter en fortsat utroligt flot behandling og ikke mindst efterbehandling af Køkkenbutikken i Roskilde, som har levet op til et niveau, som jeg selv stiler efter i mit firma, da det uden reklame giver nye kunder, må jeg så også sige, at hvidevarer - herunder emhætter, håndtag og indmad er alt for dyre.

Emhætten blev så også dyr hos os, men håndtag blev købt i Skab Selv for kr. 750 for vistnok 25 stk. og Ikea har den billigste indmad - altså indretning af skuffer mv.

Min nieche og hendes mand har også i samme stund købt hos Køkkenbutikken, og når jeg spørger dem - ruller de med øjnene og siger, at de ikke kunne drømme om at bruge vores rådgiver fra samme butik - hende de har er bare super. En ting skulle ændres hos dem og leveres - "I kan hente den hjemme hos mig i weekenden, var svaret fra hende" - sikken dog en service.

Da jeg nævnte vores tilfredshed, da han endnu engang - altså vores gode rådgiver og ikke min nieches!!, var kommet hos os for at se om alt var ok. - og hvor jeg sagde at jeg så opfattede at alt var som det skulle være og handlen var slut - kiggede han lidt skuffet. Næh, de plejede nu at komme når alt var på plads, og så gennemgå det hele, og så havde de en flaske rødvin med som lykønskning med køkkenet.

Det er ikke noget der koster alverden, men det gør en alverden til forskel for mange andre man handler med, og noget vi andre måske skulle tage ved lære af. Mest imponeret er jeg nok af, at et køkken til et par i 50 års-alderen da vist er en engangsforretning, bliver fulgt til dørs. Men ok, det har da så også allerede givet dem en handel mere, så det er ikke helt dumt.

Mvh. JørgenE
Hej Jørgen ( og alle i andre 8) )

Din køkkenhandler har da set din streamer i bagruden......

Eller også er der nogen der har forstået at man ofte søger andres erfaringer når man er igang med stor eindkøb som fx et køkken. Og det uanset om man er i tyverne eller halvtresserne...

MVH Njord
Annonce
Hej Njord.

Nej jeg nævnte skam vores side, lidt for at presse dem, men det havde ikke været nødvendigt. Har talt med en anden, der købte hos dem for 1-2 år siden, og de havde samme oplevelse, så der findes faktisk gode forretningsfolk, der lever op til hvad de lover, tager prisen, men det er da også ok for du og jeg vil jo også have noget for vores arbejde.

Min streamer med "Lav-Det-Selv" og lidt nede "mere end 6.000 indlæg" sidder på bagklappen af min skønne vogn.

Du er i øvrigt altid velkomme til at kigge forbi, hvis du kommer til Sjælland, der står normalt en kold øl parat til gode bekendte.

Mvh. JørgenE
Takker for tilbudet...

Måske det kan blive en del af ferien....

For vi får forhåbentligt bedre vejr her i slutningen af Juli !!!

MVH Njord
Ja men så er du og din kone da velkommen med evt. avl. Vi har da vist en masse at sludre om mon ikke Njord efter alle disse år?

Ring lige inden, og min e-mail kender du nok ([email protected] - fjern ZZZ)

Mvh. JørgenE
Citat fra Therpe

Mine erfaringer siger mig, at du ikke skal lægge alle æg i samme kurv. Køkkenfirmaerne er ekstremt dyre ifht. bordplader, greb, vaske, hvidevare etc. Det eneste problem er underlimning af vasken - kan man få andre end køkkenfirmaerne til det ? Hvis ja, hvem ?


Hej Thomas

Er det ikke noget man kan få den lokale snedker til at gøre for en? Det vil jeg tro.
Jeg mener at Silvan underlimer vaske, men om det kun er i bordplader der er købt i Silvan vides ikke.

Til den der evt. kan lave det selv har jeg fundet dette link
http://www.geisler.dk/asp/form_vaskezoombody.asp?id=67&kategori=6



Mvh. Allan Johansen

Med venlig hilsen

Allan Johansen
-------------------------------------
Sådan kan det gå: http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis