Et af dette års eksperimenter er sommerfuglebusk dyrket fra frø.
Frøene er købt hos Zimtrade A/S - og små planter står nu i hver deres lille potte (20 stk.) på plantebordet under en "gro-lampe". Noget "frygteligt småskidt", der krævede lidt forsigtighed at prikle om. Men det kulørte foto med forskelligfarvede blomsterstande er nu stadig tillokkende, så jeg fortsætter ufortrødent med forstøveren, når jeg kommer forbi
Er der mon andre, der har gjort forsøget før mig - og hvordan gik det?