Kære Alle
Jeg har fulgt instruktionerne og gjorde dette;
Onsdag (1.7.26)Jeg smurte køkkenbordet ind i ”Faxe Trærens”, lod det stå 15 min. og vaskede det af 2 gange med vand. Lod det stå natten over.
Torsdag (2.7.26)Kl. 10.00 fyldte jeg hullerne i køkkenbordet med ”Wood Mastic E800 AQUA+” og lod det stå 3½ time, hvorefter hele bordet blev slebet med korn 60. Slibestøvet blev støvsuget og fjernet med en tør klud.
Med en skrubbe smurte jeg køkkenbordet ind i ”Faxe Køkkenbordsolie (sort)” og fjernede det overskydende efter ca. 15 min.
Jeg tørrede bordet af i omtrent en time, da det blev ved med at smitte af. Jeg var færdig kl. 17.00.
Fredag (3.7.26)Kl. 11.00 vaskede jeg op. Der kom vand på bordpladen som resulterede i lyse, tørre pletter.
Mandag (6.7.26)Jeg testede overfladen flere steder ved at lægge en dråbe vand, som jeg tørrede af igen. Alle steder kommer der tørre pletter.
Hvad er det sket? Hvordan fjerner jeg den ”hinde”, der skaber problemer, så jeg kan bruge mit køkkenbord igen? Kan slet ikke overskue at begynde forfra og vil bare kunne bruge den!
Tak for hjælpen.