Kan ikke åbne MITID.

Jeg er så "moderne" at min aldrende pc køre på WIN 7 - Altså næsten moderne *Host*

Jeg er generelt godt tilfreds, men jeg kan bare ikke åbne filerne i MITID.
Jeg kan godt komme ind på hovedsiden, men ikke åbne de breve der er lagt ind.
"noget gik galt" står der med småt i venstre hjørne.

Skal jeg virkelig til at ofre en ny PC ?, Den jeg har er da næsten ny -eller ikke over 20 år (ca)  

Shortcut

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
larsen56 skrev den 22-04-2026 09:32:30

Køb ny mobil, 1500,-
Jeg kan nu godt læse beskederne fra min mobil.
Men det var fra PC jeg spurgte om.

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Er det PDF-filer eller hvilke fil-typer drejer det sig om?
jhb skrev den 22-04-2026 09:52:34

Er det PDF-filer eller hvilke fil-typer drejer det sig om?
Det ved jeg ikke. Dem der står på siden.

Er det ikke i e-boks du har problemer? 
Det har jeg været ude for at der bare vises et tomt dokument, har så rodet lidt med det og åbnet og lukket dokumentet, så kommer det frem. (køre win. 11)

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
je_ns skrev den 22-04-2026 10:13:17

Er det ikke i e-boks du har problemer? 
Det har jeg været ude for at der bare vises et tomt dokument, har så rodet lidt med det og åbnet og lukket dokumentet, så kommer det frem. (køre win. 11)

E-boks kører udemærket.

Men visse firmaer kører kun med MITID. og ikke på E-boks -Hvorfor ved jeg ikke.

MitId er en login-løsning. De data man ser, når man er logget ind er noget "firmaerne" har liggende - ikke MidId.
Det lyder ikke, som du har problemer med at logge ind med MitId.

Hvilke sider/firmaer er der specifikt du har problemer med? Der det mit.dk du tænker på?

jenshøj skrev den 22-04-2026 11:13:48

MitId er en login-løsning. De data man ser, når man er logget ind er noget "firmaerne" har liggende - ikke MidId.
Det lyder ikke, som du har problemer med at logge ind med MitId.

Hvilke sider/firmaer er der specifikt du har problemer med? Der det mit.dk du tænker på?
Det er ikke problemer med at se oversigten på MIT.Dk
Men de breve der ligger under kan jeg ikke se på min PC.
Men godt på min tlf.

Hvilken browser bruger du? Hvis du bruger den oprindelige "Internet Explorer" så er den udgået for længst og vil ikke virke mange steder. Prøv at installere Chrome og se om det virker.

Mvh. AllanE
MIT  ID  er en login løsning  -  IKKE et sted hvor man læser post og lignende  -  det er mere sansynligt at du skal ind på E-Boks  men det kommer du ved hjælp af MITID

"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis