Kan ikke åbne MITID.

Jeg er så "moderne" at min aldrende pc køre på WIN 7 - Altså næsten moderne *Host*

Jeg er generelt godt tilfreds, men jeg kan bare ikke åbne filerne i MITID.
Jeg kan godt komme ind på hovedsiden, men ikke åbne de breve der er lagt ind.
"noget gik galt" står der med småt i venstre hjørne.

Skal jeg virkelig til at ofre en ny PC ?, Den jeg har er da næsten ny -eller ikke over 20 år (ca)  

Shortcut

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Jeg er så "moderne" at min aldrende pc køre på WIN... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er på siden MIT.DK jeg har problemerne....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Ja, mit.dk er den offentlige version af eBoks.
Hvilken browser bruger du? Jeg tror stadig, at det kan have noget med det at gøre.

Mvh. AllanE
AllanE skrev den 22-04-2026 20:03:12

Ja, mit.dk er den offentlige version af eBoks.
Hvilken browser bruger du? Jeg tror stadig, at det kan have noget med det at gøre.
Jeg bruger Crome.

Så vidt jeg kan se er den sidste version af Chrome der virker på Windows 7 nummer v109. I dag er den nyeste version af Chrome nået til 146. Så det kan sagtens være derfor.

Men ellers kan du prøve eBoks. Der kan du også læse post og de skriver, at de understøtter Windows Vista (som er ældre end Windows 7) eller nyere.

Får du en fejlmeddelelse udover "noget gik galt"?  

Mvh. AllanE
I følge mitid.dk kan man ikke forvente, at det virker, medmindre man har windows 10 eller 11.
Mitid krav

Kurt B. Andersen
Annonce
hej
har du en ide om hvor mange ram du har og hvilken cpu (hjerne)?
du skal have et nyt styresystem.
mvh. Peter
Intel/R) core (tm) i3 -3220CPU 
4,0 GB
64 bit

Prøv eBoks, som nævnt. Så finder du hurtigt ud af om det er et problem isoleret til mit.dk eller om det er din computer der trænger til en udskiftning. 

Mvh. AllanE
Jeg har før oplevet lidt det modsatte. Jeg fik kunne kun se post fra private virksomheder i min eboks men på mit.dk kunne jeg se fra både private virksomheder og offentlige virksomheder. jeg fandt ud af det skyldtes at tilknytningen mellem eboks og det offentliges system var tabt og skulle genetableres med godkendelse af Mitid, og så kom al post atter frem i eboks.

jeg tror du skal ringe til mit.dk for at få support.
Problemet er dit nuværende styrersystem, desværre.
Du kan vælge at kun bruge Mitid på din telefon og beholde resten som det er.
Få en Linux på.
Købe 4 Gb ram til din maskine og  evt. ny harddisk, få en ny win på.
Købe en brugt pc eller en ny, 
Mvh Peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis