Ny garage på gammel ejendom
Hej
Min kone og jeg har overtaget en ældre bolig, hvor der i tidernes morgen er blevet opført en meget lille garage. Den har ikke set skyggen af vedligehold, jf. fotos, og derfor vil vi gerne opføre en ny. Da jeg ingen håndværksmæssig erfaring har, vil jeg i første omgang spørge jer til råds ift. budget (ChatGPT er ikke til hjælp).
Jeg kan få hjælp til at lave det meste, så det drejer sig udelukkende om materiale pris samt el og evt. VVS hvis jeg beslutter for vask.
Jeg har fundet en port til 25.000 og et kan få beton for ca. 15.000 kr. Tag materiale, kan jeg muligvis spare noget på da jeg selv lægger inde med en stor stak naturskifer plade (Samme som huset).
En grov skitse er vedhæfte opslaget. Jeg tænker beklædning og konstruktion i lærk og det skal kun isoleres ikke opvarmes. 8x6m så det holder sig under 50 kvadratmeter. Det skal nævnes at garage bliver flyttet på grunden, er det et problem?
Håber der nogen som kan hjælpe mig med at give et bud på prisen for sådan et gør det selvprojekt :-)