Hej Jeg har besluttet mig for at få lagt el gulvvarme i mit badeværelsesgulv, knap 7kvm, fra 1954 og jeg søger hjælp til opbygningen af det nye gulv. Min plan er banke det gamle terazzogulv op og grave minimum 500 mm væk og på en sand/grusbund lægge afløb fra ny brudekabine til gulvafløb ved håndvasken, hvor jeg også kan forbinde vaskemaskine, vandvarmer og håndvask, så tænker jeg at lægge 150 mm Sundolitt C80 Climate, fugt/radonspærre og 150mm Sundolitt C80 Climate igen, herefter DEVIflex DTIR-10 el gulvvarmekabel på 57 meter - 600 watt (6,0 m²) støbt i spartel og tilsidst 60 mm beton -med hæld mod afløb- som så skal have en form for finish/slidlag. Jeg vil som minimum få en VVS til at forbinde afløbene og en elektriker til at tilslutte gulvvarmekabel. Brusekabine skal bygges op hvor badekarret er nu, lige til højre for armaturet og afløb føres til samlingen under håndvasken. Hvad synes i om planen, er det noget jeg har glemt at tage højde for.? Gode råd modtages MEGET gerne:) God dag, Vh Mads på Stevns