Spørgeskema om håndværkere, renovering og ansvar

Hej alle sammen!

Vi er ved at undersøge, hvordan kunder oplever håndværkere og byggeforløb. Der findes mange forskellige erfaringer derude, og jeres input er derfor guld værd.

Spørgeskemaet handler om almindelige kundeoplevelser ved mindre opgaver, renoveringer, nybyg osv.
Det tager ca. 10 min. at svare på det hele, men langt de fleste spørgsmål er frivillige.

Spørgeskema om håndværkere, renovering og ansvar – Udfyld formular

Hej alle sammen! Vi er ved at undersøge, hvordan... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Superdiy skrev den 10-12-2025 18:05:59

RemarkableTale1337 skrev den 10-12-2025 17:06:08

Superdiy skrev den 10-12-2025 16:30:22

RemarkableTale1337 skrev den 10-12-2025 15:43:51

Ingen af delene. Blot nogle der ønsker at skabe bedre vilkår og tryggere rammer for bygherre og samtidigt stille skarpere på hvilke værditilbud håndværkere skal lægge vægt på for at få flere kunder i biksen. Det går jo begge veje :)

Det er altid svært at finde ud af, for spørgeskemaer bliver automatisk set sort på. Om det er fordi der er mange skoleprojekter, ved jeg ikke. Men jeg håber folk vil være med til at hjælpe.

Eller give feedback til hvordan man bedst finder svarene. Ellers bliver er vi aldrig klogere på individuelle behov.

Håber det svarer på dit spørgsmål (og andre der skulle læse med, med samme tanke). 

Du svarer slet ikke på spørgsmålet.

Så forstår jeg ikke hvad du vil have svar på? Vi er ikke en 8. Klasse. Vi er heller en brancheorganisation. Vi er nogle der gerne vil forbedre vilkårene for bygherre og for den individuelle håndværker. Vi ønsker at skabe en løsning, produkt, ydelse; kald det hvad du vil. Men det kræver vi ved hvor værdien ligger så vi ikke arbejder i øst, men det der efterspørges er i vest.. 

Ok så tolker jeg dit svar som om du er en 3. Part med en forretningside om at lave en ydelse der på en eller anden magisk vis sikrer kunden mod dårlige håndværkere, og evt. håndværkeren for urimelige kunder.

100 % en ydelse jeg ikke ville give en krone for.

Det står dig frit for. Tak for dit bidrag til samtalen i hvert fald. Nu må vi se hvad det hele munder ud i.

Hvis du har nogle gode pointer vil jeg da meget gerne høre dem så der kan justeres.
Thomas_Mygind skrev den 10-12-2025 18:27:15

Det er nogle dårlige spørgsmål i spørgerskemaet. Lyder meget til nogen der kun har fået lavet noget et par gange.
Har nok selv været i kontakt med over 30 håndværkere i mit liv. Meget blandede oplevelser...

Super, tak for at dele din oplevelse med spørgsmålene. Hvordan kan det gøres bedre? 

Du skriver selv blandede oplevelser og netop derfor vi gerne vil høre hvad der er gået godt og hvad der er gået skidt. 

Nu bruger jeg ikke så tit håndværkere, men det er da sket en god håndfuld gange. Jeg har altid brugt lokale håndværkere, der har været etableret i en del år, jeg har aldrig været utilfreds, jeg får aldrig tilbud på opgaverne, og priserne har altid været særdeles rimelige, ja i enkelte tilfælde overraskende billige.

Så en portal af en slags, har jeg på ingen måde brug for, og mon ikke andre har det på samme måde???

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 10-12-2025 19:00:03

Nu bruger jeg ikke så tit håndværkere, men det er da sket en god håndfuld gange. Jeg har altid brugt lokale håndværkere, der har været etableret i en del år, jeg har aldrig været utilfreds, jeg får aldrig tilbud på opgaverne, og priserne har altid været særdeles rimelige, ja i enkelte tilfælde overraskende billige.

Så en portal af en slags, har jeg på ingen måde brug for, og mon ikke andre har det på samme måde???

Hej Je_ns

Det synes jeg også giver god mening. Portaler har vi rigeligt af og vi bliver bombarderet med den ene unicorn løsning efter den anden. 

Jeg tror ikke på man kan lave noget, der gør alle tilfredse. Men jeg ved man kan lave noget der gør de fleste tilfredse. Og det er der også god forretning i. 

Hvad det hele præcist munder ud i vil tiden vise. Men jeg håber vi får et så godt grundlag ud fra de besvarelser vi kan få, så vi bedre ved hvad det bliver og kan arbejde i den rigtige retning.

Rigtig god aften :) 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis