Hejsa har et problem jeg har kun købt en vaskemaskine fra starten af som måler 50,5i dybden
Og vil gerne have en tørretumbler oven på som en vaskesøjle.
Mit problem er jeg ikke kan finde en tørretumbler i med en dybde på den samme dybde som min vaskemaskine.
De fleste kondenstørretumbler er i standard mål 60-65
I dybden og jeg har ikke plads til at have den andre steder i min lejlighed hvad gør jeg for at løse problemet ?
Og må jeg stable en tørretumbler oven på min vaskemaskine selv om de ikke måler det samme i dybden ?
Forhandleren modsiger sig selv så det er forvirrende først siger at den ikke må rage ud over min vaskemaskine og bagefter sender han mig et tilbud som gør det endnu mere end den jeg fik nej til i første omgang .
Og jeg har vasket 3 maskiner tøj i min vaskemaskine så de vil nok ikke tage den retur så jeg kan få en vaskemaskine med samme mål som den tørretumbler jeg har tænkt mig at købe.
Jeg blev ikke advaret om at der hvis jeg ønskede en tørretumbler ovenpå at den ikke var dyb nok i dybden til standard målene som tørretumbleren er idag så de passer sammen hvad skal jeg gøre nogen som har prøvet den samme fejl ??
🌞
🌞
Hejsa har et problem jeg har kun købt en...
Vis hele indlægget