Kommentarer til projekt: Køkken installation

Her samles kommentarer til projektet: Køkken installation

Kommentarer vises både her og på projektet.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal jeg fordele s1, s2, s3 på flere grupper eller må de godt være på samme, sammen med lyset… blå, rød, grøn (lys installation) 
Stikkontakterne skal fordeles på to grupper. De må godt være sammen med andre tilslutninger i huset, men fordelingen skal være på to grupper.
De spots, du har tegnet, er de til montage på et lampested? Jeg kan se på din tegning, at der er placeret en samling af en art og derefter fordelt ud til spots. Opvaskemaskine, ovn og kogeplade kan tit være på samme gruppe. Det er derfor nødvendigt at kende kogepladens effekt for at bedømme om det er nødvendigt med to grupper.

fase
Køleskab kan gå sammen med en af de andre grupper. 
De 3 samlinger blå rød og grøn midt i rummet kan ikke eksistere. Det skal være i et lampested. Kun 1 gruppe i hvert lampested. Der er ingen grund til at køkken er på 3 grupper. 
Så 2 lampesteder, og spot ud fra lampested og rundt til spot. De kan godt tændes i 2 grupper ud fra 1 lampested, men så skal man have flere ledninger end 5 op fra afbryder HVIS der skal være korrespondance på begge. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Uden at vide om dine spots kan monteres på et lampested, har jeg lavet et forslag til kabling. 
Som Erik skriver kan køleskabet være på samme gruppe som stikkontakterne.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis