Problemer med Milton gasfyr

Jeg har et Milton SmartLine HR24 med Moduline 400. Systemet er sat til at køre automatisk drift. Udetemperaturen viser 10 grader og rumtemperaturen er indstillet til 21 grader.
Temperaturen på displayet viser 25 grader, hvilket jeg går ud fra er temperaturen i det skab gasfyret er i, men for at få varme i huset, skal jeg dreje temperaturen op på 26-27 grader.

Selvom fyret er indstillet til at blive styret af udetemperaturen, er det så også påvirket af temperaturen i det skab gasfyret er i?

Jeg har et Milton SmartLine HR24 med Moduline 400.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for hjælpen  
Jeg har fundet ud af at, jeg naturligvis skal montere en signalledning fra gulvvarmeanlægget til fyret. Dog er jeg i tvivl om hvilken klemme jeg skal bruge på fyret, så nu har jeg skrevet en mail til Fredrik, så må vi se om han kan hjælpe mig  
Kan du ikke se det i manualen
Umiddelbart er det klemme EV, men her sidder allerede en lus. Så blev i tvivl om det var her eller på RC (rumtemperaturstyring) at denne forbindelse skal tilsluttes.
Fredrik har allerede svaret og givet mig et tlf. nummer til deres teknikerchef Bo, som skulle kunne give mig et svar.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis