“Bule” på bil

Har opdaget denne mindre “bule” på min bil som jeg har markeret med den røde cirkel på billedet. Vil nærmest ikke kalde det en bule da stedet ikke går buler indad, men føles mere som at metallet liger buer lidt udad når jeg kører en hånd henover. Det er som sagt et mindre område og kan heller ikke ses fra alle vinkler og lys. Nu har jeg dog opdaget det og nu irriterer det mit synsfelt 🤣 mit spørgsmål er så om der overhovedet er noget at gøre ved sådan noget eller om det er for småt til at en fagmand gider at gøre noget ved det? 
Har opdaget denne mindre “bule” på min bil som jeg... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kolding75 skrev den 14-10-2025 10:04:04

Du finder på et tidspunkt også nogle tips, der går på først at varme området op, og efterfølgende sprøjte noget iskoldt på, men det kan ødelægge lakken og resultere i en endnu dyrere reparation.

Nu vedhæfter jeg lige nogle nye billeder. Ved ikke om det kan ses bedre her eller du kan skimte skaden 

Svært at se når baggrunden indeholder så meget alt muligt. Sæt pil mod bulen, på billederne.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
JohnLarsen skrev den 15-10-2025 22:50:09

Svært at se når baggrunden indeholder så meget alt muligt. Sæt pil mod bulen, på billederne.

Har sat ring om hvor den er

Jeg gad nok vide, hvordan den bule er opstået? Hvis ikke det er opstået ved tryk indefra, så må det være opstået pga. et uheldigt vrid/tryk mod en kant på døren. Er der tegn på, at dørkanten (som normalt ville ramme andre parkerede biler) er ramt imod noget? Evt. tegn på en reparation på kanten?

Uanset, så vil jeg anbefale dig ikke selv at forsøge at gøre noget ved det. Du risikerer at gøre et lille optisk "problem" til en regulær øjebæ, som du kommer til at fortryde at have lavet. Det er gratis at få et prisoverslag på udbedring, og så må du se, om det er det værd.

Hellere leje end at bo på gaden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis