Strøm ind i huset

Hejsa
Kort og godt
Hvis mit netselskab siger jeg har rettighed til 25 amp mener de så 3x25 amp. 
Altså 25 ​på på hver fase ?

Mvh
Torben
Hejsa Kort og godt Hvis mit netselskab siger jeg... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Torben.e. skrev den 11-10-2025 13:07:34

Tak for svarene, vi må så konstatere at konstant nets tekniske rådgiver er forkert på den med de 25 amp I alt og det er 3x25 amp I alt. Ganske som jeg regnede med.

Takker for svarene 

Det er ikke dit forsyningsselvskab der rådgiver forkert. Det er dig der ikke har forstået hvad det er de svarer på.

Selvbygger med stort S. 
Fabrin: Vi er naturligvis helt enige. Jeg forklarer bare at hverken trådstarter eller netselskab kan kontrollere om man præcis trækker maks 25 A eller lidt over. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Superdiy skrev den 11-10-2025 13:26:05

Torben.e. skrev den 11-10-2025 13:07:34

Tak for svarene, vi må så konstatere at konstant nets tekniske rådgiver er forkert på den med de 25 amp I alt og det er 3x25 amp I alt. Ganske som jeg regnede med.

Takker for svarene 

Det er ikke dit forsyningsselvskab der rådgiver forkert. Det er dig der ikke har forstået hvad det er de svarer på.

De svarer vel på det spørgsmål jeg stillede. Altså hvor meget strøm har jeg til rådighed ? 

Vil du prøve at forklarer ​hvad du mener jeg ikke har forstået, nu hvor jeg lige troede jeg havde forstået at jeg havde 25 amp på hver fase, og ikke i alt ?

vi må så konstatere at konstant nets tekniske rådgiver er forkert på den med de 25 amp
Det er det superdiy svarer på. . Altså at det er dig der ikke havde fat i pointen ikke i starten,. Nu forstår du det. . 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis