Nymalede dørkarme ramt af klodset type

Halløj, i mit forsøg på at jonglere rundt blandt nymalede dørkarme ramte jeg selvfølgelig på en halvtør en af slagsen, hvilket resulterede i at malingen så helt skør ud. I en panisk reaktion forsøgte jeg at rette fejlen med ny maling, hvilket virkelig ikke gjorde det bedre.
Hvad gør jeg nu? Jeg er med på, at det nok skal slibes og ommales, men kan jeg nøjes med det skadede område eller skal jeg male hele siden af karmen, så jeg ikke risikerer underlige overgange? 
Halløj, i mit forsøg på at jonglere rundt blandt... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Slap af Buller. Har du glemt at tage din blå pille?  Trådstarter har forstået rådene og har for længst udbedret skaden. Du er bare pissefornærmet.  
Rantzau skrev den 10-10-2025 16:50:04

Slap af Buller. Har du glemt at tage din blå pille?  Trådstarter har forstået rådene og har for længst udbedret skaden. Du er bare pissefornærmet.  

Du kommer stadigvæk ikke til at få mig ned på dit niveau Rantzau :-)

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
En dybfølt tak Buller:

Uanset om jeg er under, over eller ved siden af dit niveau er jeg taknemmelig for at jeg ikke drives af snæversynede egeninteresser. 

Tråd starter var så uheldig at ramle ind i et nymalet parti. Det hænder for de fleste, også for mig, og spørgsmålet gik på hvordan dette kunne udbedres bedst muligt med færrest muligt besvær.

Det fik han svar på, og reparationen foregik åbenbart tilfredsstillende uden miljøscreening og fandens og hans pumpestok. 

Har du tick eller er der personlige økonomiske interesser i spil?
Rantzau skrev den 12-10-2025 01:09:12

En dybfølt tak Buller:

Uanset om jeg er under, over eller ved siden af dit niveau er jeg taknemmelig for at jeg ikke drives af snæversynede egeninteresser. 

Tråd starter var så uheldig at ramle ind i et nymalet parti. Det hænder for de fleste, også for mig, og spørgsmålet gik på hvordan dette kunne udbedres bedst muligt med færrest muligt besvær.

Det fik han svar på, og reparationen foregik åbenbart tilfredsstillende uden miljøscreening og fandens og hans pumpestok. 

Har du tick eller er der personlige økonomiske interesser i spil?

Du er velkommen til at være uenig med andres indlæg. Men tonen bliver unødigt spids og med personangreb i stedet for at holde fokus på OPs spørgsmål. Jeg deltager gerne i en saglig debat om emnet, men jeg har ikke lyst til at bruge tid på personlige kommentarer. Lad os holde fokus på sagen – det gavner både tråden og dem, der læser med og måske står i samme situation i fremtiden.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
@  Buller og Ransau 
Kunne i ikke lægge jeres diskussion et andet sted en her på LDS  -  I "spammer" en tråd unødvendigt med jeres diskussion!

"AUTOELEKTRIKEREN"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også