Komposit Tagløsninger

Hejsa....vil blot lige give et link til nye tagløsninger der kommet på markedet herhjemme(de har været brugt længe i udlandet), især nu hvor mange så ikke har råd til at skifte Asbestpladerne ud, så kunne det de her være et godt alternativt, hvis altså det gamle tag forsat er i god stand/tæt og kan benyttes som undertag.

[ADMIN: Reklamelink fjernet]

Der både skifer, tegl, beklædning osv lavet i genbrugsplast(super bærerdygtig grønne løsninger), det kan lægges direkte ovenpå gammelt tag eller med eller uden undertag, der stortset ingen begrænsninger!

Jeg kan umiddelbart ikke se noget negativt i disse løsninger, der både er lette, nemme og stærke samt utrolig lang levetid og op til 50 års garanti. Det godkendt og sikkert som alle de traditionelle løsninger og priserne er vist gode konkurrencedygtige og uanede farvevalg/udseende/muligheder.

go arbejdslyst og go dag til folket:-)

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Visula er forhandler af produktet.
Firmanavn eksisterer ikke i cvr og kan heller findes på gadenavn.
Hjemmeside har, udover stavefejl i overskrift på forside, et mobilnummer og en kontaktformular. Ingen konkret info om produkt eller priser men lover 50 års garanti og branchecertificeringer uden at skrive noget om hvad de er eller henvisning til dem.
Umiddelbart alt for meget 'smart i en fart over det'.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH...Der var engang en klog mand som sagde hellere dårlig omtale end ingen:-)

Hvis du hænger dig i en tastefejl og du kan jo netop kontakte dem pr formular eller ringe, samt se showudstilling, så tænker ikke der noget smart der...og hvis du kigger nærmere på siden, så kan du få alle certificeringerne og meget andet på produkter under service & support....så jeg ville da nok kigge lidt grundigere efter en anden gang inden jeg udtaler mig, hvis jeg var dig..blot et godt råd:-)
*suk* - godt du fik siden rettet til, tror dog stadig at sidste indlæg taler for sig selv.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Ja, det er en salgsannonce.

Jeg vil anbefale folk der har asbesttag, at lade være med at bruge det som undertag. Skal man frem med pengepungen, bør man få det lavet ordentligt. Ikke kun fordi det er en dårlig løsning at overdække dårlige bygningsdele, men også fordi rester af asbest i et hus, vil sænke husets værdi. 
Annonce
Jeg har forlængst anmeldt det til Allan. Godt BOFH fik sat en tyk steg under det useriøse.
Alle har selvfølgelig ret til deres konspirationer og meninger, men fordi det nyt herhjemme og ikke udbredt eller set her i norden, så er det jo ikke ens betydende med at man skal rette fokus på noget andet, end hvad selve opslaget oplyser, jeg synes det et rigtig godt alternativt til løsninger der findes idag og det bæredygtigt endda, så vi for brugt noget af al det plastik til genbrug istedet for det skal ødelagge jorden. og når det brugt og godkendt i andre lande årtier, så kan jeg ikke se noget galt i at oplyse om det, hvad angår asbesttage, så skal det jo selvfølglig være intakt og iorden før man bruger det som undertag, men det forringer da ikke huset værdi!, fordi der kommet fokus på asbest er det ikke blevet mere giftigt eller usundt end det har været alle dage!, og hellere at et udemærket sundt intakt tag forsat ligger på huset end at folk tager sagen i egen hånd og smider plader rundt omkring i naturen, marker, rastepladser, campingpladser osv,så for vi jo først naturkatatrofer rundt i landet og asbest i alt spiseligt,  vildtet, vandhuller, åer osv.

Det som sagt helt okay at være kritisk for noget nyt, men så kom da med noget komstruktiv kritik og undersøg tingene til bunds før der skydes med løst krudt!, det var blot for at oplyse et ny alternativ løsning til tag...go weekend:-)
Det er ikke emnet der reageres på, men at det lignede en salgsannonce (med links).

Det er helt ok at diskutere nye produkter mv. på LDS, så længe det ikke er med reklame som formål.

Mvh. AllanE
NAM: Jeg tager dig på ordet:

Forklar venligt hvordan dit "plastiskfantastisk mirakelprodukt" forhindrer skvalderhovederne dumper deres byggeaffald i naturen?

Er det gået under radaren på dig at langt hovedparten af medlemmer af LDS faktisk er ansvarlige mennesker der bekymrer sig om miljøet og for længst har indset at hensyn bestemmer materialer og deres anvendelse?

NAM: Du er sikkert et rart menneske, men du har et forklaringsproblem da dit fokus på profit overruler de samlede hensyn.

Det kommer muligvis som en ubekvem sandhed for dig, at ca. 40% af Danmarks samlede affald stammer fra bygge- og anlægssektoren, hvor stigning i kompositaffald er det største problem mht. genanvendelse.
Jeg fornemmer at det er mod argument imod dem som mener det er 1/2 gjort arbejde at lade det gamle tag ligge som undertag. Når man gør det, så er der jo ingen asbest plader fra det tag i naturen. 
I øvrigt mener jeg det er stærk overdrevet med mængder i naturen. Det var jo ret nemt at imødegå ved at kommuner havde en mere fleksibel og nem modtage ordning. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis