Har nogle selvstændige her prøvet kunder der ikke betaler til tiden eller slet ikke betaler?

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min fejl, nu virker det. Jo det tror jeg nemlig også de har, det har jeg også selv, det var sådan jeg fik ideen til betalingsløsningen beskrevet i formularen.
Lige for mig, der ikke er så kvik: Hvad har den formular at gøre med dårlige betalere?????
Dit link er stadig forkert.

Selvbygger med stort S. 
Annonce
Undskyld, her er den rigtige. beklager meget: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed8o0XWpy_D0Bfo8en7qIfPpR3JS0hDjM5FnrVIXEm4ECvRw/viewform?usp=header
Det er et spørgeskema. Evt skjult reklame???
Hvor er løsningen henne?

Med venlig hilsen
HjordrupHansen

Byggerådgiver/byggesagkyndig
Projekterings-, IKT og procesleder.
Jo, men den part der så i escrow ordningen holder pengene skal jo både være troværdig og have betaling.
Så hellere bankgaranti.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
På dansk: "deponeringskonto". Det virker, men jeg har en fornemmelse af at det er dyrt.

JohnLarsen skrev den 31-08-2025 06:22:22

Jo, men den part der så i escrow ordningen holder pengene skal jo både være troværdig og have betaling.
Så hellere bankgaranti.

Og den part skal også være uvildig men alligevel vurdere og veje i alle tvister, dobbeltrolle. Jeg ved ikke om jeg ville bruge håndværkere der satte det op som en forudsætning for at handle med dem. Muligvis noget for 3-tilbuds portalerne, men dem kunne jeg selv ikke drømme om at handle igennem, ser dem kun som et skjul for de håndværkere der ikke er i stand til at levere tilfredsstillende arbejde og fastholde eget cvr.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis