Kommentarer til projekt: Vasketøjsskakt Claus C 23 Vestjylland 01-07-2025 21:53 Her samles kommentarer til projektet: VasketøjsskaktKommentarer vises både her og på projektet. Nyd livet. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Rantzau 4647 02-07-2025 00:51 "På magisk vis finder det rent tilbage i mine tøjskuffer hehe."Kender det godt. Det er det samme magiske fænomen hvor toiletpapiret på magiske vis kommer ud af væggen.
lyhne1 2110 4700 02-07-2025 05:45 De er godt nok nogle flotte udskæringer! Vi har også en skakt, det er et fantastisk påfund! vores er lavet af 250mm kloakrør, det fungerer også fremragende. Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)
Claus C Trådstarter 23 Vestjylland 10-07-2025 16:21 Taaaak Lyhne.Ja 25 cm havde været nok her også, men det passede bare rigtigt godt til skorstenen ved siden af så jeg slap for at bygge en hel masse forskalling inde bag ved. Jeg kunne ganske enkelt blot sætte en metalstolpe til gipsvæg op i hjørnerne og skrue en fermacellplade uden på.På den måde ville skorstensfejeren osse gå med til at godkende det, da han ikke ville have træ op ad skorstenen. Nyd livet.
buller27 1195 12-07-2025 09:56 Genialt!Og godt nok flotte låg. Fuldt forståeligt at der ryger noget rent tøj med ned engangs imellem. Det er jo total luksus med sådan en skakt. Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her