Købe trailer fra Harald Nyborg?

Hej Forum :)

Jeg skal købe en trailer - min første. Den skal hovedsageligt bruges til at køre haveaffald væk fra sommerhuset - en grund på 1.600 kvm med mange buske....derudover skal den også hente byggematerialer i trælasten til vores forskellige byggeprojekter.

I Harald Nyborg har de denne model til 3.700 kr som jeg overvejer at købe - hvad tænker I om den - har I evt. nogen erfaringer?

https://www.harald-nyborg.dk/branford-trailer-750-kg
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Trailerens lad er kun 2*1m så det er meget begrænset hvad du kan have med. Kan du leve med størrelsen er prisen jo så lav du bare kan skrotte den når den ikke kan mere.

Personligt ville jeg ikke købe en trailer med et ladmål under 125*245 de det er det der kræves for at køre med en hel gips/krydsfinerplade.

Selvbygger med stort S. 
Jeg har en brenderup samme bredde men kortere 500kg 400kg nyttevægt. det er ikke noget problem med bredden plader lægges oven på siderne og de surres rundt om traileren. Det er den jeg altid har stående hjemme. Ellers til specielle projekter så koster det ikke meget at leje en trailer m bremse så man kan ha noget større. Det kommer jo osse an på hvor meget ens bil må trille med uden bremse på traileren.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Udmærket trailer til prisen, hvis du opbevare den så den står tørt, så vil den holde i rigtig mange år..

Vi prøver igen, i morgen --
Enig med Kovas, dog ville jeg (også) surre på langs, da lasten altid påvirkes mest ved opbremsning, altså fremad. Mest af hensyn til egen bil.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Hvis den kun skal bruge en gang imellem er den udmærket. Jeg har flere gange lånt en af noget familie. Den er meget spinkelt bygget sammenlignet med en gammel Brænderrup. Fx skal fastgøringskroge skal bruges med lidt forsigtighed.
Annonce
Det er en udemærket trailer som kan tåle en del "tæsk". 
Eneste ulempe som Superdiy har påpeget er størrelsen på ladet. Den er relativ lille. 

Men har du ikke brug for større lad, så er det en rigtig fin trailer til prisen. 
Du skal lige være opmærksom på, at det koster 890 kr. oveni de 3.700 kr. til indregistrering, nr. plade mv., jf. Haralds hjemmeside. Det tager de andre forhandlere nok også. 😀

Træd ikke på mine ledninger :o)
Forvent ikke Variant / Brenderup kvalitet og holdbarhed

rammen er ikke så tyk som på ovennævnte trailere
Tusinde tak for alle jeres gode input! Jeg tænker jeg giver den et skud 😊
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også