Værd at fixe?

Har fået denne mindre skramme på min ene fælg i dag. Er ret bitter over det, men når jeg samtidig læser hvad det koster at få repareret ved diverse forhandlere, hvilket er ret pebret, så tænker jeg om det evt er noget man kan lære at leve med? En kammerat sagde at man ikke rigtig ku fixe det selv hvor det ville se pænt ud. 
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke værd at bruge penge på. Der findes "fælgdoktorer", men det er ikke billigt.

Bent Andersen skrev den 02-05-2025 22:22:35

Ikke værd at bruge penge på. Der findes "fælgdoktorer", men det er ikke billigt.

Nej det er nemlig hvad jeg kan se. Du tænker godt at det er en skramme som man kan leve med? 

Jeg vil kunne leve med det, og 10 andre skrammer. Men min sigersøn vil ikke kunne. Så det er ganske umulig at svare på dine vegne. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja, det er vist et mentalitetsspørgsmål.

Diamondcut fælge er dyre at reparerer, men det er et meget lille område hvor der er diamondcut, det andet bør man kunne spartle/male næsten usynligt.
Annonce
kaffemand skrev den 03-05-2025 08:20:28

Diamondcut fælge er dyre at reparerer, men det er et meget lille område hvor der er diamondcut, det andet bør man kunne spartle/male næsten usynligt.

Kan godt se at priserne for at det fixet løber hurtigt op. Det er ikke muligt at ku gøre noget selv som evt ku få det til at se lidt pænere ud? 

Der findes forskellige reparations kit, til rimelige priser, det komme måske ikke til at se så meget bedre ud her og nu, men gør du ingenting vil skadestedet sandsynligvis hurtigt blive grimt af ir..

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 03-05-2025 10:39:49

Der findes forskellige reparations kit, til rimelige priser, det komme måske ikke til at se så meget bedre ud her og nu, men gør du ingenting vil skadestedet sandsynligvis hurtigt blive grimt af ir..

Grimt af ir??

Kan skadesstedet udvikle sig også? 
vægten89 skrev den 03-05-2025 13:01:01

Grimt af ir??

Ja det kan man godt risikere..

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 03-05-2025 13:04:02

vægten89 skrev den 03-05-2025 13:01:01

Grimt af ir??

Ja det kan man godt risikere..

Hvis det både kan få rust og udvikle sig er der jo nok ikke nogen vej udenom end at få betalt mig fra at få det fixet 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også