Kommentarer til projekt: GDS Terazzogulv

Her samles kommentarer til projektet: GDS Terazzogulv

Kommentarer vises både her og på projektet.

Selvbygger med stort S. 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Flot arbejde 👌👌
WOW !
Imponerende arbejde at kaste sig ud i.
Har du bare læst dig til hvordan det skulle laves og så kastet dig ud på det dybe vand?

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg har set en enkelt Youtube video og læst vejledningen hos murergrej, og så bare kastet mig ud i det.

Selvbygger med stort S. 
Imponerende. Det er pænt i et stykke istedet for fliser. Men er jeg korrekt i at antage at det nærmest er dyrere end fliser? Værdien af et “det har min far lavet” fraregnet, naturligvis. For dét er ubetalelig 
Om det er dyrere end fliser er vel et spørgsmål om hvilke fliser man vælger. Det er en m2 pris på ca. 300kr, der kan man nemt find både billiger og væsentlig dyrere fliser.
I virkeligheden er det vel irelevant hvis det er terazzo man vil have😄

Selvbygger med stort S. 
Annonce
Jeg ønskede sådan et terrasse gulv i et badevær., og havde i mine unge dage set hvordan det blev lavet. Jeg kunne ikke finde nogen som kunne lave det, så det blev fliser i stedet. 
Hold da op for et flot stykke arbejde. 
Har du lejet de store slibe maskiner?

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Superdiy skrev den 16-04-2025 15:17:59

Om det er dyrere end fliser er vel et spørgsmål om hvilke fliser man vælger. Det er en m2 pris på ca. 300kr, der kan man nemt find både billiger og væsentlig dyrere fliser.
I virkeligheden er det vel irelevant hvis det er terazzo man vil have😄

Ja, der er sandt. Imponerende håndværk - virkelig. 

ev elmand skrev den 16-04-2025 23:48:46

Jeg ønskede sådan et terrasse gulv i et badevær., og havde i mine unge dage set hvordan det blev lavet. Jeg kunne ikke finde nogen som kunne lave det, så det blev fliser i stedet.
Hold da op for et flot stykke arbejde.
Har du lejet de store slibe maskiner?

Nej, jeg har klaret det med brugt en 150 mm betonsliber fra dba, som jeg forventer jeg kan sælge til næsten samme pris som jeg købte den for.

Selvbygger med stort S. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også