Terrassebrædder fra 10-4

Hej. 
Er der nogen der har erfaring med hårdtræ terrassebræder fra 10-4? Det er jo nærmest halv pris af alle mulige andre steder. Min håndværker kan ikke engang få dem så billigt ved Stark, og Stark kan ikke engang få dem så billigt i indkøb siger hans kontakt derude?

Det er jo næsten for godt til at være sandt? Eller hvad?
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det virker godt nok ldit spøjst at der er så stor forskel. Måske er det 2. sortering elelr lignende?

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Prøv og skriv til dem og hør ad.?
Men nu er listepriserne i Stark jo også generelt 50-100% højere end andre steder, ​
10-4 er jo med i xl-byg, og har flere fysiske trælaster. Hvis du ikke stoler på kvaliteten kan du bare køre forbi og se på varerne.

Jeg ville ikke være nervøs for de skulle være dårlige.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 04-04-2025 11:26:04

10-4 er jo med i xl-byg, og har flere fysiske trælaster. Hvis du ikke stoler på kvaliteten kan du bare køre forbi og se på varerne.

Jeg ville ikke være nervøs for de skulle være dårlige.

Hvad mener du med at 10-4 er med i Xl? Så vidt jeg ved er 10-4 et selvstændigt familiefirma, og ikke har samarbejde med andre trælaster..
Når de sender noget står der xlbyg på tapen, så jeg går ud fra de må have et samarbejde.

Selvbygger med stort S. 
Annonce
XL-byg er et andelsselskab ejet af selvstændige byggecenterejere. Alle butikkerne er privat ejet. Webshoppen er ejet af XL-byg. Jeg kan dog ikke finde noget om at Henry Kjeldsen. Ringkøbing Tømmerhandel, som ejer 10-4 er medejer af XL-byg.
GodeVen skrev den 04-04-2025 13:11:36

XL-byg er et andelsselskab ejet af selvstændige byggecenterejere. Alle butikkerne er privat ejet. Webshoppen er ejet af XL-byg. Jeg kan dog ikke finde noget om at Henry Kjeldsen. Ringkøbing Tømmerhandel, som ejer 10-4 er medejer af XL-byg.

Jeg vil ikke afvise sådan nogen vestjyder kunne være så nærrige at de bruger konkurrenternes tape😂

Måske er der varer de videreformidler for xl-byg. I hvert fald har jeg flere gange modtaget vare fra dem hvor der stod xl byg på tapen.

Selvbygger med stort S. 
Jeg ville ikke være betænkelig ved at købe terrassebrædder fr 10-4, de har nogle rigtig skarpe priser, men har aldrig fået dårlige ting fra dem..
Stark har ofte nogle helt vanvittige høje priser, ellers kan tømrermestrene jo ikke få tingen til ½ pris..

10-4 er ikke med i XL, men deres logo på tapen ligner lidt..

Vi prøver igen, i morgen --
Hej Alle.

Tak for de mange svar. Jeg har nu fået leveret terrassebrædder fra 10-4. De ser meget pæne ud. Jeg poster lige et billede når de er lagt.
Jeg tænkte præcis det samme, da jeg søgte på Ipé terrassebrædder.. er det Ipé du har bestilt?
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også