sketelsen skrev den 18-03-2025 14:26:06
Hej,
Tak for Jeres svar.
@je_ns: Det ser godt ud . Kuvertfald er helt klar en mulighed, der skal overvejes, da der potentielt er en del penge at spare. Jeg er enig i at jeg helst vil undgå samlinger i gulvarmeslangerne.
Kunne du undgå at skulle forhøje afløb? Er vægfliser spartlet og filtet? Eller "bare" malet?
mvh
Søren
Jeg fjernede de gamle gulv fliser i bruseområdet, så højden passede til de nye fliser..
Men eller må man godt forhøje, med rammer, og brug af den rigtige klæber, ifølge Purus er det lovligt.
LinkJeg sleb de gamle vægfliser over med en diamantkopsten, for at få en ru overflade, og fjerne evt, høje hjørner.
Ja trak jeg det over med en gang Alfix Combifix fliseklæber, og sleb det let over med diamantkoppen.
Så fik det først en gang vådrumsspartel, og så nogle gange vådrums rullespartel, slibning og derefter glasfilt og vådrumsmaling.
Tidskrævende men det er vores gæstetoilet, efter børnene er flyttet hjemmefra, så det gjorde ikke noget det tog lidt tid.
Vi valgte så at have 2 vaske igen, så det passede med de tekniske installationer..