Har et skur/værksted på små 23m2 som jeg skal have lagt tag på. Faldet er 10cm over 3meter. loftet bliver isoleret med 100mm. Jeg hælder selv mest mod stål trapez plader men hvad gør jeg med undertag. Synes ikke jeg kan finde noget undertag som klare det lille fald. Er der andre måde at undgå kondensen på metalpladerne, så isoleringen ikke bliver drivvåd. Vil helst gå med metalpladerne da der er kæmpe prisforskel. Tagpappet vil koste mig 7000kr mere.