Vi har i dag hentet vores nye Skoda Enyaq og pt venter vi på at få installeret ladeboks derhjemme den 25 marts. Ladeboksen skal sidde i garagen så vi kan lade bilen derinde om natten. Den anden dag gik det så op for mig at jeg har et kraftstik vægudtag installeret derude, og da jeg snakkede med sælger i dag mente han at vi da bare skulle få montøren til at installere boksen via det stik, så vi var fri for at han skulle trække kabel indefra eltavle. Mit spørgsmål er så bare om man reelt set godt kan installere den via det stik? Det ville i hvert fald gøre processen meget nemmere.