Aluvindskeder - saddeltag JohnnyW 157 8600 08-03-2025 21:05 Hej, jeg skal prøve at montere tagpap for første gang i mit liv. Er dog lidt i tvivl om, hvordan man monterer aluvindskederne om rygningen på et saddeltag.Skærer man dem i smig eller bukker man dem på en eller anden måde? 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30531 7480 09-03-2025 00:06 De skal ligge ind over hinanden ved samlinger. Måske skal der skæres lidt væk, men så lidt som overhovedet muligt. Du ser ikke smig eller lignende nedefra, og det vigtigste er at der ikke trænger vand ind. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)