Ny overligger buer på midten?

Jeg har netop lagt en overligger ind i formur og bagmur, men det er ligesom om at de buer lidt på midten, dog nedaf... Vi snakker måske et par mm (man kan kun lige ane det med et vaterpas), men det skifter ved midten, så der er en mikro bøjning... Det er blevet henmuret med to skiftet...

De købt i Stark, og der hvor armeringen er støbt i er lagt opad, så det ikke kan ses...

Det er en prof murer som har lavet det... bør jeg sige noget til dette, eller er det helt normalt???
Jeg har netop lagt en overligger ind i formur og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er der noget der ligger af på overliggeren ud over lidt mur, altså et spær fra tagkonstruktionen eller ligende ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Et andet spørgsmål er, med den nedbøjning der er, er vindues huldet så stort nok med de forventede afstande og tolerance der er til montering af vinduet
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis