Jeg har netop lagt en overligger ind i formur og bagmur, men det er ligesom om at de buer lidt på midten, dog nedaf... Vi snakker måske et par mm (man kan kun lige ane det med et vaterpas), men det skifter ved midten, så der er en mikro bøjning... Det er blevet henmuret med to skiftet...
De købt i Stark, og der hvor armeringen er støbt i er lagt opad, så det ikke kan ses...
Det er en prof murer som har lavet det... bør jeg sige noget til dette, eller er det helt normalt???