Dav Folkens
Jeg bor i en bolig fra 1984, hvor vandrørene er fra da boligen blev bygget.
Rørene til radiatorerne, er støbt ned i beton, bortset fra den del, der går op af gulvet, og ind i radiatoren.
Tommelfingerreglen er at rør holder 50 år, men min bekendte siger, at de holder markant længere, hvis de er støbt ned, og at det kun er den synlige del, der er relevant at skifte, når de nærmer sig 50 år.
Er dette korrekt?
I givet fald, er dette så også gældende for nedstøbte brugsvandsrør?
Mvh Frank
Dav Folkens Jeg bor i en bolig fra 1984, hvor...
Vis hele indlægget